X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם-תים
▪  ▪  ▪

"לפני שלוש שנים הגדירה מלם מערכות את פעילותה בתחום הפיננסים והביטוח, כמנוע צמיחה אסטרטגי של החברה. במסגרת זו השקיעה החברה משאבים רבים בפיתוח התחום, כולל בניית פורטפוליו רחב ורכישת מקצוענות בתחום, בהלימה עם צורכי השוק והמגמות המסתמנות בו. החטיבה הבנקאית של מלם מונה כיום מאות מומחי תוכן ומקצוענים, בעלי ניסיון וידע רב בתחומי הבנקאות, הביטוח, חסכון ארוך טווח, לרבות פנסיה, גמל ושוק ההון. אנו ממשיכים לעדכן את תוכנית הפעולה הרחבה של מלם בתחום", כך מסר שי בסון, סמנכ"ל בכיר במלם מערכות מקבוצת מלם-תים.
לדבריו, "בימים אלה מסתיים תהליך נוסף של השקעה מהותית בתחום, למשל בתחומי החיסכון ארוך הטווח צפויה מלם לחתום עם מספר ספקים מובילים נוספים בעולם". שווי ההשקעה מוערך במעל 15 מיליוני שקלים.
במסגרת פעילויות חטיבת הבנקאות והפיננסים של מלם, יושמו בשנים האחרונות מספר פרויקטי ליבה מרכזיים בגופים פיננסיים, ביניהם זכיית הקבוצה במגה מכרז באופאל - טכנולוגיות מתקדמות, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. בפרויקט זה הקימה מלם את מערכת המידע העתידית של 8 קרנות הפנסיה הותיקות, שבהסדר.
במסגרת הפרויקט, סיפקה מלם, בין היתר, שירותי תפעול MF לקרן "מבטחים", הכוללים אירוח מחשב אופאל במרכז המחשבים של החברה בירושלים, אחריות מלאה לתשתיות החומרה, מערכות ההפעלה ותפעול המערכות התשתיתיות היישומיות. הקבוצה אף מה לאחרונה את התקנת מערכת זה"ב של בנק ישראל - מסלקה ממוכנת בין בנקאית בשיתוף עם חברת MONTRAN העולמית. המערכת מיישמת פעילות בשם (RTGS (Real-time Gross Settlement ומפקחת על נזילות מערכת הבנקאית, כמקובל בעולם. מערכת זו קידמה את האיתנות הפיננסית של מדינת ישראל על-ידי בקרה בזמן אמת על נזילות הבנקים, באותו פרק זמן.
בתקופה זו השלימה מלם פרויקט משמעותי נוסף בתחום הפיננסי - פיתוח אתר התשלומים של דואר ישראל, השייך לבנק הדואר. מטרת האתר, לאפשר לצרכן לבצע את תשלומיו למוטבים השונים, כגון לעירייה, חברת חשמל ועוד, מבלי להגיע לסניף הדואר או לשמור באופן פיסי על ניירת, כגון קבלות וחשבונות. באתר צפויות להירשם מיליוני תנועות בחודש. השלב הבא של הפרויקט הינו השתלבות האתר במערכת iPost, של חברת הדואר, שיספק תיבת דואר מאובטחת לכל תושב באינטרנט. זאת באמצעות פתרון InfoBay של קומטק, חברה בקבוצה.
בשנה האחרונה חתמה קבוצת מלם-תים על הסכמי שיתוף פעולה וייצוג פתרונות של מיטב יצרני הפתרונות הפיננסיים בעולם. דוגמה לכך ניתן לראות בבחירת מלם לייצג את סל הפתרונות לניהול נכסים פיננסים של חברת SunGard, כגון ניהול, מסחר, חשבונאות, מדידת ביצועים ודיווח. מלם כבר החלה לפעול לקידום התחום מול ארגונים פיננסיים מובילים. פעילותה של הקבוצה במגזר הפיננסי כוללת גם פתרונות לתחום הרגולציה הבנקאית (באזל 2) על בסיס Financial Studio, מתוצרת חברת FinArch, חברה בינלאומית מובילה באספקת פתרונות תוכנה לניהול פיננסי. החברה מוגדרת על-ידי חברת המחקר Gartner, כאחת החברות המובילות באספקת פתרונות רגולציה של רגולטורים מרכזיים בתחום ניהול הסיכונים, בענף הבנקאות ברחבי העולם.
בימים אלו מיישמות מלם-תים וחברת NETIK, ספק בינלאומי של שירותי ניהול ידע ומוצרים בתחום הפיננסי פרויקט להחלפת מערכת ניהול כספי נאמנות (Sub Custody) באחד הבנקים המרכזיים בישראל. המערכת תספק דוחות ללקוחות הבנק, שיסייעו בקבלת החלטות בזמן אמת ובביצוע מעקב אחר הוראות הסחר שלהם, קבלת והכנסת אירועי חברות, מעקב אחר פניות ועוד. שי סיכם ומסר כי "מלם-תים גאה על הישגים אלו והיד עוד נטויה".

תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il