X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נקסטקום
▪  ▪  ▪

חברת נקסטקום, המתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות תקשורת מורכבים, מדווחת כי לאחרונה חתמה על חוזים בהיקף של כ-10 מיליון שקלים להקמת תשתיות תקשורת וחשמל עבור התעשיות הביטחוניות, קופת חולים לאומית ועבור חברת מלרג, המבצעת פרויקט תשתיות בבאר יעקב.
במסגרת החוזים הללו תבצע נקסטקום הקמה ותחזוקה של רשתות תקשורת נתונים ופרישת רשתות אופטיות. החוזים נחתמו לתקופה של שנתיים ושלוש שנים, עם אפשרות להארכת התקופה לשנתיים ושלוש שנים נוספות.
החוזה שחתמה נקסטקום מול קופת חולים לאומית מצטרף לחוזים דומים של החברה בביצוע עבודות הקמת תשתיות תקשורת עבור מכבי שירותי בריאות במרס 2009 ועבור שירותי בריאות כללית ב-2007. במסגרת החוזה תבצע נקסטקום עבודות תשתית תקשורת פסיבית של פרויקטים חדשים ותחזוקה של פרויקטים קיימים באתרים של קופת חולים בפרישה ארצית.
במסגרת החוזה שחתמה נקסטקום עם חברת מלרג, תקים נקסטקום תשתיות חשמל, תאורה ותקשורת בפרויקט הפרדה מפלסית בין הרכבת לכלי רכב חוצים בבאר יעקב. העבודות ימשכו כשנתיים.
"אנו מברכים על בחירתם של הגופים הביטחוניים, קופת חולים לאומית ומלרג בנקסטקום, והכרתם ביכולותיה ההנדסיות המגוונות של החברה באינטגרציית פרויקטים גדולים ומורכבים", אמר שלומי אשכנזי, מנכ"ל נקסטקום.
אודות נקסטקום:
קבוצת נקסטקום מובילה ומתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ורשתות תקשורת קוויות ואלחוטיות. החברה מספקת ללקוחותיה בארץ ובעולם פתרונות כוללים לשירותי Data, Voice ו-Video. הקבוצה מספקת את שירותיה לכלל מפעילי התקשורת בארץ, לספקי ציוד הטלקום, למגזר הביטחוני, למגזר המוסדי ולכלל העסקים בישראל, באפריקה ובמזרח אירופה.
קבוצת נקסטקום, בעלת ניסיון של 17 שנה בתחום, ומאגדת במסגרתה מספר חברות בנות, המתמחות במגוון הפעילויות הנדרשות להקמת תשתיות ורשתות תקשורת מתקדמות - החל משלב האפיון, תפירת הפתרון הטכנולוגי והתכנון של הרשת הנדרשת ללקוח, דרך שלב אספקת כל הציוד הנדרש לפרויקט, יישום מלא של הרשת הפסיבית והאקטיבית, ועד לתפעול, תמיכה ותחזוקה מלאים של הרשת ללקוח. לקבוצת נקסטקום כ-600 עובדים.

תאריך:  23/09/2009   |   עודכן:  23/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il