X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם The key
▪  ▪  ▪
עידו אשד [צילום: יח"צ]

עידו אשד, 43, מונה למנהל השיווק של The key, בניהולם של אריה מליניאק ויוסי קדמי.
אשד (BA בפסיכולוגיה אוניברסיטת תל אביב), בא מעולם ההייטק, בו כיהן בין השאר בתפקידי שיווק ומכירות בחברת IBM.
עידו אשד: "The Key עומדת בפני פריצת דרך וקפיצת מדרגה. לאחרונה הצטרפתי לחברה כאיש מפתח בשיווק, כאשר השימוש במפתחות מאפיין גם את שינוי המחשבה והמיתוג שלנו, ומעדכן את השפה העשירה בה אנו משתמשים לתאר את האירועים, הסדנאות והקורסים שלנו".
The key היא שיטה ודרך לחיים מאושרים, לאימון ולהתפתחות אישית ועסקית. The key מקיימת סדנאות וקורסים חווייתיים ופרקטיים, להקניית כלים ומיומנויות המבוססות על שיטה ייחודית שפותחה במשך שלוש שנים על-ידי אריה מליניאק ויוסי קדמי.
The Key מציעה מספר מסלולים. הסדנה הבסיסית נקראת "מפתחות חיים". בסדנה זו לומדים מהם המפתחות לקבלת החלטות נכונות בכל תחומי החיים שלנו: להבין מהי המציאות שלנו וכיצד היא נקבעת, להתחבר לכוחות והעוצמות שלנו, לזהות ולשחרר את האמונות המגבילות אותנו, לבנות משחקים חדשים בהם כיף לנו לפעול, ולהתחיל לזוז ולפעול מבחירה וחופש, לזהות את המאמן הפנימי שלנו ולפתוח לו את הדלת.
הקורס המתקדם "מפתחות ניהול" פונה לא רק למנהלים ובעצם מעניק כלים לכל אחד לנהל את חייו, לבחור מה לעשות עם החיים שלנו כדי שיהיו שלמים ומספקים, ובכל רגע להמשיך ולנהל אותם בדרך שמתאימה לנו ביותר, במלוא עצמתם. הקורס מאפשר להתחבר למאמן הפנימי שלנו ולעבוד איתו בעזרת כלים מגוונים ועוצמתיים.
לבוגרי הסדנאות של The Key עומדת אפשרות להמשיך ולהתאמן, גם על-ידי הגעה חוזרת לסנדאות וקורסים שכבר עברו, וגם על-ידי הצטרפות למסלול הכשרת המאמנים הנקרא "מפתחות אימון" בגישת The Key. בימים אלה עלה קמפיין חדש לקורס "מפתחות אימון" - שייפתח ב-15.10. תוכנית ההכשרה בקורס המאמנים של The key כוללת: שילוב תכנים ייחודיים עם פרקטיקה מיידית, שימוש בטכנולוגיית NLP, תרגול קבוצות קטנות ואפשרות להשתלב בעתיד באחת התוכניות של The key.
למסלול הכשרת המאמנים מגיעים אנשים מסיבות מגוונות. חלקם מבקש להמשיך לחוות תהליך אימון כדי לקדם נושאים חשובים בחייהם. אחרים מבקשים לרכוש כלים ומיומנויות כדי לשפר את תפקודם כמנהלים, מורים, הורים וכד'. ויש אנשים שמרגישים שלהיות מאמנים זו ההוויה שלהם, והם מעוניינים לקבל הסמכה כמאמנים של The Key. בדרך זו הם יוכלו לעזור לאנשים אחרים להתחבר למאמן הפנימי שלהם.
אריה מליניאק בעל 20 שנות ניסיון כמאמן מנהלים וצוותים בחברות וארגונים. מפתח שיטת אימון שמבוססת על עקרונות משחק כמודל לניהול עסקי. מליניאק נבחר על-ידי גלובס ו-THEMARKER -לאחד מ-7 המרצים והמאמנים המובילים בישראל.
יוסי קדמי הינו Meta Master of NLP מנחה סדנאות וקורסים להתפתחות אישית וכלכלית באמצעות שימוש בתת המודע. בעל ניסיון של 25 שנים בעסקים. עבד עם מפתחי השיטות המתקדמות ביותר כיום להתפתחות והעצמה אישית.
לאתר: www.thekey.co.il, כוכבית 9979.

תאריך:  24/09/2009   |   עודכן:  24/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il