מותג כלי הבישול הבינלאומי ארקוסטיל עולה השבוע בארץ בקמפיין ייחודי באינטרנט - סדרת סרטוני בישול בכיכובם של שפים מובילים, דוגמת רינה פושקרנה, פיני לוי, דליתה והילה אלפרט. הסדרה תוצג במהלך החודשים הקרובים באתר Ynet ותאפשר לצופים ללמוד מתכונים פרי עבודתם של השפים, אשר ישתמשו בכלי הבישול המתמחים של ארקוסטיל.
הסדרה, יוזמה של משרד הפרסום גורמן תקשורת ושל מותג המטבח ארקוסטיל, המשווק אביזרי בישול מקצועיים לקהל הרחב, הופקה בעלות של כמיליון שקלים. בימים אלה מתגבשת סדרת ההמשך, וזאת לאחר שמספר שפים נוספים הביעו נכונות להשתתף בצילומים.
דני זיגרייך, יבואן ארקוסטיל בישראל: "תחום הבישול בישראל התפתח מאוד בשנים האחרונות. עולם הבישול אינו נחלת השפים בלבד והפך לתחום פופולרי בקרב הקהל הרחב. באמצעות הקמפיין אנו מציגים את הבחירה של השפים למטבח של כל אחד ואחת בישראל".
אודות מילניום מרקטינג: חברה לעיצוב, פיתוח, ייצור ויבוא של כלי בית וטקסטיל לבית. יבואנית בלעדית של מותגים רבים דוגמת :ARCOSTEEL, BORMIOLI, CERVE, RCR STAUB, GURAL. בין המוצרים ניתן למצוא כלי מטבח מקצועיים, כלים למתנות, טקסטיל לאירוח ולמטבח, מערכות סכו"ם, מערכות אוכל, מערכות סירים ועוד. אתר הבית
www.mil-m.com.