X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת שמרת הזורע
▪  ▪  ▪

רשת הרהיטים ועיצוב הבית הגדולה בישראל, שמרת הזורע, יוצאת בימים אלה במהלך מיתוג מחדש בהשקעה של מיליון דולר. המהלך כולל שינוי לוגו, "מתיחת פנים" לסניפי הרשת תחת קונספט חדש ורענן וקמפיין תדמיתי מקיף הכולל פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט.
מהלך המיתוג מחדש הוא תוצאה של עבודת מחקר ממושכת שנוהלה על-ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בניהולו של פרופ' אבי דגני וחברת-הבת לייעוץ אסטרטגי IGEO. התהליך בחן את ערכי החברה ואת קהל לקוחותיה ושם לו למטרה, בין השאר, לבנות זהות מותגית חדשה לרשת שמרת הזורע, במטרה לתת מענה לצרכי הקהל הרלוונטי ולפנות לקהל פוטנציאלי חדש.
בלוגו החדש נפרדה החברה מהמסגרות הכובלות של הלוגו הקודם ופרצה אותן! היא השתחררה מצבעוניות מגבילה (כחול-צהוב) והפכה לברורה, תוך שמירה על נכסי העבר ועוצמת המותג: שחור על גבי לבן, לבן על גבי שחור. נקי, חזק, ברור ויציב.
הקמפיין התדמיתי מבית היוצר של משרד הפרסום טרילוג'י בניהולו של עוזי בטיש, מבוסס על וויז'ואלים מתחלפים בצבעי שחור-לבן של דמויות ופריטים המשדרים אלגנטיות, יוקרה, סקסיות, עדכניות, סטייל והתחדשות בשילוב וויז'ואלים צבעוניים מקולקציית הרהיטים החדשה של שמרת הזורע תחת הסיסמה: "שמרת הזורע. בואו להתחדש".
הקמפיין הטלוויזיוני יעלה לאוויר במוצאי יום הכיפורים, יום שני, 28.9.09 ויימשך במהלך כל חודש אוקטובר, בערוצים 2, 10 ובערוץ 9 לדוברי השפה הרוסית.
לדברי ליאב גפן, מנכ"ל שמרת הזורע, "במהלך השנה האחרונה עוברת רשת שמרת הזורע תהליך אסטרטגי עמוק. מכון גיאוקרטוגרפיה מגבה את התהליך האסטרטגי במחקר מקיף, במטרה לזהות מגמות והעדפות בקרב לקוחותינו. ממצאי המחקרים ופרמטרים נוספים הובילו אותנו לבצע מספר מהלכים אסטרטגיים, הכוללים בין היתר מהלך מיתוג מחדש, קמפיין תדמיתי רחב היקף, הכשרת אנשי המכירות ליועצי עיצוב, שינוי הנראות של הסניפים ומהלכים נוספים התומכים בהובלת מסר האיכות, העדכניות והחדשנות".
לרשת שמרת הזורע יש כיום שמונה סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת; חיפה; נתניה; רמת-גן; ראשון לציון; ביל"ו סנטר; ירושלים; אשדוד. אתר אינטרנט: www.shw.co.il.

תאריך:  24/09/2009   |   עודכן:  24/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il