X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת NASCENT
▪  ▪  ▪

חברת NASCENT משיקה אתר אינטרנט חדשני למשרד עוה"ד GKH www.gkhlaw.com. האתר תוכנן בטכנולוגיית "טקסט טלסקופי", שהינה כלי אינטרנטי שנוצר באמצעות סינטזה בין עולם ממשקי המשתמש ופיתוח של יכולות ההיפר-טקסט. האתר הייחודי מציג חדשנות טכנולוגית וגישה חדשה להצגת המידע של משרדי עוה"ד.
"טקסט טלסקופי" הינו כלי שהמבוסס על פיתוח של ג'ו דייוויס www.telescopictext.com, כלי זה מאפשר לראשונה ניווט מהיר ונוח בתוך דפי אינטרנט עמוסי תוכן טקסטואלי. בצורה זאת נוצרת חוויה אינטראקטיבית אישית ומעניינת לכל גולש על-ידי בחירה אישית במילים הרלוונטיות החושפות תוכן נוסף רחב יותר. השימושים בטקסט טלסקופי בלתי מוגבלים ויכולים להפוך מגוון גדול של אתרי אינטרנט עמוסי מידע להרבה יותר קלים לשימוש. הפניה מסובכת, טקסטים ארוכים ותיאורים מפורטים מעובדים ישירות לתוך הטקסט האינטרנטי. המשתמש מקליד את מילת המפתח בה הוא מעוניין, אשר מרחיבה את הטקסט לכלל הנושא. בנוסף, הוא יכול להישאר על אותו עמוד ו"להרחיב" ו/או "לכווץ" את הנושאים לפי רצונו.
חברת העיצוב הבינתחומית, NASCENT, שאיפיינה ועיצבה את האתר החדש, בחרה לאמץ ולפתח טכנולוגיה זו לאחר מחקר מעמיק בנושא האינטרקציה של לקוחות פוטנציאלים המחפשים משרדי עריכת דין והבנת המגמות המתפתחות ברשת.
אסף גרי, מנכ"ל חברת NASCENT מוסר: "באופן מסורתי משרדי עו"ד הינם בעלי אופי שמרני וכך גם אתרי האינטרנט שלהם. במקרה זה, משרד עו"ד GKH מתמחים במתן יעוץ לחברות הייטק, בנוסף לחברות מתחומים יותר מסורתיים, ולכן אחד האתגרים שלנו היה להציג גם באתר את הזיקה שלהם לחדשנות. טכנולוגיה זו לא באה לידי ביטוי עד היום בעולם הצרכני אלא הייתה קיימת רק ככלי טכנולוגי. בפרויקט זה, לקחנו טכנולוגיה קיימת, פיתחנו אותה והבאנו אותה לעולם הפורטנים האינטרנטיים של חברות. שילבנו בעמוד הבית של האתר יכולת חיפוש בשיטה זו, המאפשרת בחירה על-פי תחומי שירות ו/או עורכי דין מומחים ללא מעבר לדפים נוספים. כך מקבל הגולש מענה מיידי לצרכיו הראשוניים ונמנע מביזבוז זמן יקר. שימוש נרחב יותר בטכנולוגיה נעשה בכל עמודי התוכן הפנימיים של האתר, מה שמאפשר לגולש לעיין באופן תמציתי או מעמיק לפי רצונו".

תאריך:  30/09/2009   |   עודכן:  30/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il