חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, תחל בימים הקרובים בשיווק דגם נוסף וחדש של ה-Mito המצליחה: מדובר בדגם עם מנוע 1.4 המספק 120 כוחות סוס ומחירו לצרכן יעמוד על 139 אלף שקלים בלבד. הדגם החדש ישווק במקביל לדגם ה-1.4 155 כוח סוס שמחירו עומד על 155 אלף שקלים. במקביל עולה סמל"ת בקמפיין פרסומי ראשון וייחודי ל-Mito במסגרתו ימדד הדופק של נוסעים מזדמנים באלפא הייחודית.
הקמפיין החדש יציג סרטון תיעוד של ניסוי "מד דופק" שנערך בקרב נהגים מזדמנים ב-Mito. במסגרת הניסוי נבדק הדופק של 12 נהגים שונים לפני ואחרי הנהיגה באלפא הנחשקת. התוצאות היו חד-משמעיות: קפיצה משמעותית בדופק של הנהגים, שעלה לעתים לגבהים המאפיינים התרגשויות מסוג אחר... הקמפיין ילווה בסיסמא: "זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי" ויעלה בטלוויזיה בעיתונות ארצית אתרי אינטרנט ושלטי חוצות בעלות של 1.5 מיליון שקלים (באמצעות משרד הפרסום - דרורי שלומי).
"הקונספט הפרסומי של הקמפיין החדש חושף את ההשפעה של האלפא Mito על הנהג היושב מאחורי ההגה ואת היכולות והביצועים המרשימים של הרכב", מסביר מנהל המותג ניר בן שלמה. "ה-Mito היא מכונית לאנשים דינמיים המחפשים ואוהבים ריגושים בחיים וזאת בדיוק חווית הנהיגה שהיא מעניקה". אנו בטוחים שבאמצעות קמפיין זה נוכל לחצות עוד השנה את גבול ה-300 מסירות של דגמי אלפא רומיאו שיהוו גידול של יותר מ-100% ביחס לכמות המסירות ב-2008" מוסיף בן שלמה.