X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת סמל"ת
▪  ▪  ▪

חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, תחל בימים הקרובים בשיווק דגם נוסף וחדש של ה-Mito המצליחה: מדובר בדגם עם מנוע 1.4 המספק 120 כוחות סוס ומחירו לצרכן יעמוד על 139 אלף שקלים בלבד. הדגם החדש ישווק במקביל לדגם ה-1.4 155 כוח סוס שמחירו עומד על 155 אלף שקלים. במקביל עולה סמל"ת בקמפיין פרסומי ראשון וייחודי ל-Mito במסגרתו ימדד הדופק של נוסעים מזדמנים באלפא הייחודית.
הקמפיין החדש יציג סרטון תיעוד של ניסוי "מד דופק" שנערך בקרב נהגים מזדמנים ב-Mito. במסגרת הניסוי נבדק הדופק של 12 נהגים שונים לפני ואחרי הנהיגה באלפא הנחשקת. התוצאות היו חד-משמעיות: קפיצה משמעותית בדופק של הנהגים, שעלה לעתים לגבהים המאפיינים התרגשויות מסוג אחר... הקמפיין ילווה בסיסמא: "זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי" ויעלה בטלוויזיה בעיתונות ארצית אתרי אינטרנט ושלטי חוצות בעלות של 1.5 מיליון שקלים (באמצעות משרד הפרסום - דרורי שלומי).
"הקונספט הפרסומי של הקמפיין החדש חושף את ההשפעה של האלפא Mito על הנהג היושב מאחורי ההגה ואת היכולות והביצועים המרשימים של הרכב", מסביר מנהל המותג ניר בן שלמה. "ה-Mito היא מכונית לאנשים דינמיים המחפשים ואוהבים ריגושים בחיים וזאת בדיוק חווית הנהיגה שהיא מעניקה". אנו בטוחים שבאמצעות קמפיין זה נוכל לחצות עוד השנה את גבול ה-300 מסירות של דגמי אלפא רומיאו שיהוו גידול של יותר מ-100% ביחס לכמות המסירות ב-2008" מוסיף בן שלמה.

תאריך:  04/10/2009   |   עודכן:  04/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il