X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון יד להחלמה
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן, עולה החודש במסע הסברה לארגון "יד להחלמה", הכולל מתנדבות שהתמודדו עם סרטן השד והחלימו. בקמפיין השתתפו נשים בגילאים ובמקצועות שונים מכל רחבי הארץ, אשר מהוות חלק מתוך מאות נשים אשר התמודדו עם סרטן השד והוכשרו לסייע בהתנדבות לנשים שזה עתה חלו, וללוות אותן בשלבי התמודדותן עם המחלה. לפני כשלוש שנים צולמו מספר מתנדבות המייצגות את המגוון הרחב של מתנדבות יד להחלמה.
הקמפיין עולה השבוע עם גילן ומקצוען המעודכן של המתנדבות, וימשך כחודש בעיתונות הארצית המובילה, גם ברוסית, בערבית ובאנגלית, ובעיתונות המקומית וכן בשבועונים ובמגזינים לנשים ואף ילווה בהפצת עלונים ופוסטרים שיחולקו ויתלו במוקדים שונים ברחבי הארץ.
הקמפיין עולה במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות העולמי לסרטן השד, במטרה לתת מענה לנשים הנזקקות לשירות חשוב זה, והקמפיין נועד לעודד אצלן את המודעות לכך שניתן לקבל עזרה ותמיכה במסגרת "יד להחלמה" של האגודה למלחמה בסרטן. השנה גם הושק לוגו חדש ל"יד להחלמה", "מאחת שעברה לאחת שעוברת".
הקמפיין בוצע בהתנדבות על-ידי צוות יוצרים והפצתו בעיתונות בצורה נרחבת התאפשרה הודות לתרומתה הנדיבה של חברת רוש פארמצבטיקה ישראל בע"מ מובילת פרויקט "רוש מושיטה יד".
על ארגון יד להחלמה של האגודה למלחמה בסרטן
"יד-להחלמה" הוקם על-ידי האגודה למלחמה בסרטן כארגון של נשים שהחלימו מסרטן השד ומושיטות יד תומכת לנשים שזה עתה חלו, במטרה לסייע להן להתמודד עם המאבק במחלה ולנצח. התמיכה מתנהלת במפגשים אישיים ובקשר טלפוני. המתנדבות עוברות הכשרה מיוחדת שנועדה לצייד אותן בכלים שיסייעו בידן להעניק כוח ותקווה לנשים, מתוך הבנה עמוקה של החששות והקשיים. נשים המעוניינות להתנדב, או להיעזר באחת ממאות המתנדבות, מוזמנות להתקשר לטלפון: 1800-36-07-07.
על סרטן השד - ישראל 2009
סרטן השד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ובעולם המערבי בכלל. על-פי נתוני האגודה למלחמה בסרטן, כ-4,000 נשים, מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד וכ-900 מתות מהמחלה. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ-90%. כיום ידוע, כי ניתן להפחית את הסיכון לחלות בסרטן השד, על-ידי תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה. מנתוני האגודה למלחמה בסרטן מסתמן, כי מספר הנשים אשר מחלימות מסרטן השד עולה בהתמדה, בזכות הגילוי המוקדם ובזכות שיפור דרכי הטיפול והגברת המודעות הנרחבת בארץ.
ליצירת קשר עם אחת ממאות המתנדבות של יד להחלמה, התקשרי עכשיו: 1-800-36-07-07.

תאריך:  04/10/2009   |   עודכן:  04/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il