X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת אחוזת נגב
▪  ▪  ▪
צביקה גרינגולד [צילום: יח"צ]

פסטיבל האופניים השלישי לזכרו של רב פקד פטריק פרץ ז"ל, שהתקיים השבוע (6.10.09) באופקים, היה הוכחה ברורה ומאירת עיניים כי העיר אופקים תופסת מקום נכבד על מפת האופניים הארצית. באירוע ססגוני וענק השתתפו למעלה מ-700 אורחים ולא פחות מ-300 רוכבי אופניים. ביניהם קבוצות מקצועיות, רוכבים חובבים, ילדים וחיילים - חבריו של פטריק.
רחובות העיר מעולם לא נראו יפים יותר, מאות רוכבי האופניים שהגיעו מכול רחבי הארץ פשטו על רחובותיה של אופקים. תנועת המכוניות עצרה מלכת, תודות לעבודה מאומצת של תחנת המשטרה המקומית, השליטה בעיר הייתה שייכת לרוכבי האופניים. תושבי העיר עצרו להביט בתמונה המדהימה הזו ולהריע לרוכבים, רוכב חדש שהוביל בראש היה ראש העיר אופקים צביקה גרינגולד, שהחליט להצטרף לרכיבה וגילה מיומנות גבוהה.
ההרשמה המוקדמת לקראת הפסטיבל סימנה כבר בתחילתו תנועה ערה של משתתפים, אל הפסטיבל נרשמו קבוצות ומועדונים רבים: בארי, חיפה, ערד, דימונה, ירושלים וכמובן מהקבוצה המקומית רוכבי אופקים. במקצה שטח בוגרים מקצועי השתתפו כ-90 רוכבים שדיוושו את מסלול 'אופקים - פארק סיירת שקד', 21 קילומטרים. מסלול הילדים כלל 100 רוכבים שהסתפקו ברכיבה של 5 קילומטרים בתוך העיר. ואל כולם הצטרפו כ-100 רוכבים חובבים במסלול עממי שרכבו את המסלול הארוך, נהנו מהעיר ומהנוף המקומי.
האירוע התקיים באצטדיון העיר אופקים וכלל מתקנים מתנפחים, דוכני מזון ואופניים להשכרה, כשבאוויר ריחפו העפיפונים במפגן מרהיב וצבעוני. במקום חולקו בקבוקי מים מתנת חברת המים "נביעות" המלווה את האירוע זו השנה שלישית. הארגון המופתי היה באחריותה של העמותה הקהילתית "אחוזת נגב", קבוצת המתנדבים המקומית של העיר, תחת הסיסמא - תושבים עושים למען עצמם.
לאירוע קדמה הכנה גם בעיתונות ארצית, דרך אתרי אינטרנט המשתפים פעולה יום-יומית עם אתר האינטרנט - "אופקים פורטן העיר", שריכז את ההרשמה. כמו-כן נציגי העמותה עלו לשידור בתחנת הרדיו "רדיו דרום". ראש העיר אופקים שהתרשם מאוד מהאירוע, ברך את הבאים, את משפחת פרץ וכמובן לא הפסיק להחמיא למארגנים, שהביאו גאווה גדולה לעיר, לספורט האופניים ולתושבים.
במקצה הבוגרים הייתה תחרות קשה, צמודה ועיקשת. הפעם היה קשה שלא להתפעל מהרמה של הרוכבים המשתבחת עם הזמן. אל המקום הראשון במקצה 'בוגרים - שטח' הגיע: רועי שיפרון מקבוצת צ'מפיונס חיפה. את המקום השני תפס דביר פרטוש מהישוב מיתר, ואל המקום השלישי התברג איתמר נפרין ממושב שדה אברהם. שלושתם שברו את שיא הזמנים מהשנה שעברה וסיימו את המסלול בפחות מ-45 דקות.
במקצה הילדים הייתה התחרות צפופה מאוד. רוכבי בארי ששלוחו קבוצה גדולה, התמודדו עם קבוצת צ'מפיונס חיפה, שהייתה יריב קשה ולאחר מחנה אימונים. לאחר קרבות קשים וכמה פציעות, הגיעו למקום הראשון: נבו יהושוע מניר יצחק, את המקום השני תפס שקד מנור מבארי ואל המקום השלישי הגיע ברק אברהם ממיתר, שלושתם ממועדון בארי.
האירוע מומן כולו מתרומות של עסקים: חברת נטרודס תקשורת, נביעות, אלי שחר - ביטוחים, ד"ר מיכאל שיינס מקופת חולים מאוחדת, ד"ר עבד מקופ"ח כללית, דיירקט חברת השכרת הרכב, כנפי תחזוקה מבסיס חצרים והמעצב הגרפי גדי פוליטי. אליהם הצטרפו גופים רבים שסייעו בהצלחת האירוע: משטרת אופקים, אגף שפ"ע בעירייה, בסיס מג"ב, עמותת אלי אברם, משפחת פרץ ועוד רבים וטובים מבני העיר.
קבוצת המתנדבים "אחוזת נגב", תושבי אופקים שעמלו והפיקו את כל האירוע בהתנדבות מבטיחים אירוע גדול יותר עם תוספת מקצים גם לנשים ולרוכבים בגילאים מתקדמים. תודה לכל הרוכבים והאורחים נתראה בשנה הבאה.

תאריך:  07/10/2009   |   עודכן:  07/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il