רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז מרחיבה את סדרת המוצרים Yellow fun to go שהשיקה בחודש יוני השנה. בין מגוון המוצרים החדשים ניתן למצוא, משקה סמוד'י ללא סוכר, מוזלי mix& match בהרכבה אישית על-פי בחירת הלקוח, מגוון חדש של פיצוחים באריזות אישיות וכן מארזי פירות העונה קלופים וחתוכים. לרגל הרחבת הסדרה יעלה השבוע קמפיין, ברוח קמפיין ההשקה, בטלוויזיה בערוצים 2 ,10 ו- 24, בשלטי ומסכי חוצות, ובאינטרנט בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.
yellow fun to go הינה סדרת מוצרים המספקת חווית צריכה חדשה ומאופיינת באיכות ייצור גבוהה, באריזות אישיות מעוצבות שנועדו לענות על צרכי הלקוח הנמצא "על הדרך" ולספק לו תחושת פינוק וכייף.
בין המוצרים החדשים בסדרה ניתן למצוא: - סמוד'י מנגו ללא תוספת סוכר בעלות של 8.99 שקלים.
- מוזלי - יוגורט עם גרנולה או ברנפלקס לבחירה וסילאן, בתוספת פרי; בחירה אישית של הלקוח - מיקס פירות, מלון או רימון. מדובר בחידוש היות וזו הפעם הראשונה שהלקוח יוכל לבחור אלו פירות. יוגורט וגרנולה/ברנפלקס וסילאן בעלות של 7.99 שקלים + תוספת פרי של 7 שקלים.
- מגוון חדש פיצוחים מפנקים באריזות אישיות (50 גרם) לדרך כדוגמת פקאן סיני (6.5 שקלים), בוטן אמריקני פיקנטי (2.99 שקלים), מיקס פיצוחים (6.5 שקלים).
- מגשיות פירות העונה - רימונים פתיחת לכבוד ראש השנה (9.99 שקלים) וקוביות מנגו טרי בעלות של 9.99 שקלים.
בדומה ליתר סדרת מוצרי הפרימיום yellow fun to go, גם במוצרים החדשים הדגש הוא על עיצוב מינימליסטי והומוריסטי. האריזות מפתיעות ומספרות סיפור קטן ומשעשע, על כל מוצר, הממחיש את רוח המותג. סדרת המוצרים פותחה עם ספקי בוטיק מהשורה הראשונה כגון מחלבנה ואלדו לטובת ייצור סדרת מוצרי הפרימיום. רשת Yellow מונה 221 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, חמישה מהם מחוץ לתחנות התדלוק של פז במרכזי ערים ואזורי תעשיה.