לרגל חודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, עמותת אחת מתשע וחברת ניופאן, יבואנית קיצ'נאייד בישראל, ממשיכות במסורת שיתוף הפעולה למען הגברת המודעות לסרטן השד זו השנה הרביעית ברציפות ויוצאות בפעילות משותפת אשר תתקיים ביום שישי 16 באוקטובר ברחבת דיאדה בנמל תל אביב בין השעות 9:30-17:00.
במסגרת הפעילות יחולקו לקהל הרחב שייקים ורודים (הצבע המסמל את המאבק בסרטן השד) ומידע על חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד.
במסגרת תמיכתה השנתית של ניופאן במאבק בסרטן השד, מעבירה החברה לעמותת אחת מתשע, סכום קבוע מכל מכירה של מיקסר או בלנדר קיצ'נאייד ורוד, הצבע המייצג את המאבק הבינלאומי בסרטן השד. עד כה השקיעה ניופאן כ-200,000 אלף שקלים במסגרת שיתוף פעולה עם העמותה.
שיתוף הפעולה בין ניופאן ועמותת אחת מתשע, נולד על-רקע ההצלחה הגדולה של פעילות קיצ'נאייד בארה"ב, אשר יזמה את רעיון סדרת המוצרים הוורודה, המהווה בסיס לפעילויות למען המאבק בסרטן השד בכל העולם.
עמותת אחת מתשע פועלת להעלאת המודעות הציבורית לסרטן השד ולקידום בריאות השד בישראל. העמותה מעניקה שירותי תמיכה, מידע ומיצוי זכויות לנשים חולות וקרוביהן ומובילה מדיניות מתקדמת ושוויונית ביחס לסרטן השד בישראל.
קבוצת ניופאן הכוללת את ניופאן IT, וקונצרן Haier, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר. המייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA ,BOSE ,JBL, דלונגי, קיצ'נאייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, DELL, אינדסיט, טפאל, מולינקס, רוונטה, קרופס, גרונדיג, קנון, פנטקס ועוד. החברה המעסיקה כ-500 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-900 מיליון שקלים.