פסגות בית השקעות הודיע היום על שני מערכי שיווק חדשים תחת ניהולו של טל קדם, סמנכ"ל המכירות והלקוחות של קבוצת פסגות; מערך לקוחות פרטיים שירכז תחתיו את תחום המכירות ללקוחות פרטיים בניהולו של גיא גלעדי, ומערך תאגידים ולקוחות פלטינום שירכז את תחום המכירות לחברות, לגופים ציבוריים ולפרטיים בעלי היקפי פעילות גדולים בניהולו של ערן אורן.
כל אחד ממערכים אלו מורכב ממספר דסקים, בהתאם לסוג הלקוחות. המינויים של מנהלי המערכים, גיא גלעדי וערן אורן, ושל מנהלי הדסקים במערכים אלו - כולם עובדי פסגות, בוצעו במסגרת המדיניות של בית ההשקעות לקידום אנשים מתוך הבית.
שני מערכי השיווק החדשים מתווספים למערך קשרי היועצים בניהולו של ירון דייגי וכפופים לטל קדם.
טל קדם, סמנכ"ל לקוחות ומכירות בפסגות בית השקעות, מסר כי: "השינויים שעברו על שוק ההשקעות והחיסכון בישראל הגבירו את הביקוש לידע ולמעורבות מצד המשקיעים הפרטיים והציבוריים באופן בו מנהלים אנשי המקצוע את כספם. פסגות, שהובילה את מהפכת השירות ליועצי ההשקעות, מובילה כעת גם את המהפכה בהתנהלות מול הלקוחות הפרטיים והציבוריים, בהקמת מערכי שיווק ייעודיים ללקוחות אלו".
פסגות בית השקעות הגדיל את היקף נכסיו המנוהלים מ-26 מיליארד בתחילת 2007 ל-116 מיליארד נכון להיום. רובו של הגידול (מעל 50 מיליארד) נבע מצמיחה אורגנית.