רשת פיצה האט יוצאת במבצע מיוחד שילווה בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמא: "פיצה שנייה ב-10 שקלים". כל מי שירכוש פיצה משפחתית יקבל פיצה משפחתית נוספת ב-10 שקלים. המבצע יימשך מה-15.10 למשך תקופה של שבועיים. לרגל המבצע תעלה הרשת בקמפיין טלוויזיה בעלות של חצי מיליון שקלים דרך משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ). הקמפיין ימשך שבועיים וישודר בערוץ 2 ובערוץ 10.
שוק הפיצות בישראל מגלגל מידי שנה כ-400 מיליון שקלים, על-פי נתוני דן אנד ברדסטריט. הרשתות הגדולות אחראיות על 55% מסך המחזור הכספי בענף.
לארי לוין, סמנכ"ל שיווק פיצה האט: "תקופת אחרי החגים היא תקופה בה בדרך-כלל כל משפחה מהדקת את החגורה מבחינה כלכלית. המבצע של פיצה שנייה ב-10 שקלים ייתן אלטרנטיבה זולה לארוחה משפחתית".