X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איגוד המדרשות
▪  ▪  ▪

לאחר חודשיים של קורס אינטנסיבי בו הוכשרו כמדריכות טיולים, בנות השירות הלאומי של "איגוד המדרשות" יצאו לדרך ביום חמישי שעבר באירוע מיוחד בסוסיא. באותו יום, כ-46 בנות העבירו את הדרכתן הראשונה בפני ההורים והאורחים הרבים אשר באו להשתתף בטקס סיום הקורס. בטקס השתתף ח"כ אורי אריאל אשר ליווה את ביתו לאירוע והדגיש כי עשייתן של בנות השירות אלו מהווה תרומה ייחודית לאומה הישראלית: "כהורה למדריכה טרייה, אני רואה בשירות זה תרומה משמעותית וערכית ביותר לחברה הישראלית. צריך להוקיר להורים ולבנות המהוות המנהיגות החדשות של האומה".
ניסן סלומיאנסקי מהבית היהודי, אשר נכח באירוע התייחס לחיבור בין רגש לעשייה: "דרך הדרכת טיולים, בנות השירות הלאומי משלוות בין הרגש לעשייה ומאפשרות לעם ישראל להתחבר לארצו". מר יצחק לנגה, מנכ"ל האגודה להתנדבות, אשר ייצג את השירות הלאומי באירוע בירך את המדריכות הטריות והדגיש כי יש להן אחריות מיוחדת מכיוון שבמהלך שירותן, הן יעמדו בפני אלפי ילדים אשר ילמדו מהן על חשיבות ואהבת הארץ.
בשבוע הקרוב, יחזרו בנות השירות הלאומי למדרשות אליהן הן שייכות על-מנת להתחיל את הפעילויות לשנת תש"ע. חנה מצגר, מנכ"ל איגוד המדרשות, פנתה אל המדריכות החדשות: "המדרשות המטיילות נושאות את דגל החיבור לארץ, תרתי משמע, ומובילות בגאון את המפעל בו אתן הבנות עומדות להיות חלק בלתי נפרד. עשרות אלפי תלמידים ומבוגרים בכל שנה, עוברים תחת ידיהם המסורות של מנהלי המדרשות וצוותיהם וסופגים מקדושתה של ארץ ישראל וממורשת העם והארץ. אין לי ספק כי צוותים אלה יהיו לכן למשפחה חמה ואוהבת".
איגוד המדרשות מרכז כ-32 מדרשות ליהדות וללימודי ארץ ישראל אשר מפעילות מדי שנה כ-1,500,000 תלמידים מכל הארץ. לשם הפעלת הקורסים רתמו את מיטב אנשי הפרקטיקה והשטח אשר הקנו לבנות את יכולת ההדרכה בשטח והתמקדו במתודות ובדרכי ההוראה. הלימודים התחלקו לפי חטיבות נושאיות והועברו על-ידי סגל המרצים הבכיר של איגוד המדרשות. הרישום למחזור הבא ייפתח ב-10.11.09 וניתן יהיה להירשם דרך האתר האינטרנט: www.Midrashot.org.

תאריך:  18/10/2009   |   עודכן:  18/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il