X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם YCD מולטימדיה
▪  ▪  ▪

YCD מולטימדיה ו-Media Forest הודיעו היום על שיתוף פעולה ביניהן, במטרה לאפשר לאמנים, יוצרים, וגורמים נוספים בתעשיית המוזיקה לקבל דיווחים על השמעות בפועל של יצירותיהם בבתי עסק ומקומות ציבוריים. הפתרון הטכנולוגי של YCD, הבודק השמעה בפועל בבתי עסק, ישולב במערכת Media Forest כחלק משירות חדש המוצע ללקוחותיה של מדיה פורסט. השירות המשותף חושף מימד חדש של קידום יצירות ומתן מידע שיווקי ועסקי אודות השמעות מוזיקה במקומות ציבוריים, ומביא לשולחן העבודה של כל משתמש תמונה רחבה וכוללת יותר אודות השמעות השירים שלו במדיה (רדיו, טלוויזיה) ועכשיו גם בבתי עסק הפרוסים ברחבי הארץ.
מוזיקה כיום הינה מרכיב חשוב מהחוויה במקומות בילוי ובבתי עסק. עם זאת, לאורך זמן האתגר היה בדיווח על 'מה נוגן בפועל'. בעלי עסקים משלמים תמלוגים, אך לא יודעים להעיד במדויק אילו יצירות ניגנו, וגם חברות ממוסדות ידעו לדווח איזה קבצי מוזיקה נמצאים במחשביהן המנהלים את השמעת המוזיקה, אך לא מה נוגן בפועל. כחברה הגדולה והמובילה בתחום החליטה YCD מולטימדיה לפתח כלי למדידת השמעה בפועל. בדיווחי המערכת עושים שימוש שוטף גופי התמלוגים כמקור מידע אמין לחלוקת כספי התמלוגים בעבור השמעה פומבית בבתי עסק.
כגוף חוקי ומאושר על-ידי גופי התמלוגים YCD מקבלת פניות מאמנים בבקשה לקדם את יצירותיהם אצל לקוחותיה (למעלה מ-1200 בתי עסק ברחבי ישראל). על-פי הפרסומים, בשנת 2008 העבירה YCD מולטימדיה ארבעה מיליון שקלים תמלוגים בגין לקוחותיה.
"השירות החדש הוא בהחלט מהפיכה עבורי כאמן יוצר", אומר ארקדי דוכין. "הוא פותח המון אפשרויות לאמנים, גם ברמה המסחרית וגם ברמה האנושית. נפתחה בפניי האפשרות להיות חשוף למידע אודות השמעות במקומות ציבוריים, מה שנותן את היכולת הכי מדויקת להבין את 'הקרבה לעם' של יצירותיי, ולהרגיש תחושה מחממת הלב שאתה קיים, לגיטימי, ואהוב. פתאום גיליתי שירים שלא כל-כך קיבלו תשומת לב ברדיו אבל התקבלו מאד יפה בבתי עסק. השירות החדש של מדיה פורסט הפתיע אותי מאוד, אני ממש בהלם מקצב ההתקדמות של השירות הזה. זה דבר אדיר!".
עברי לידר מצטרף לדוכין ואומר, כי "השירות מספק פונקציונליות נהדרת בתחום שהיה מאוד נסתר, קשה למעקב, ולכן פרוץ. זהו כלי אדיר המאפשר לקבל תמונה מדויקת ורחבה על השמעות מוזיקה בבתי עסק רבים אשר יהפוך את התחום למשהו מאורגן".
דני זאבי, מנהל הטכנולוגיה הראשי של YCD מולטימדיה: "אנו גאים על פיתוח כלי מדיה חכם המאפשר לאמנים לעקוב בזמן אמת ולמדוד, באופן המדויק ביותר, את כמות ואופן השימוש בפועל ביצירות שלהם. מבחינת YCD כמובילת שוק, מדובר בפיתוח שמחזק את הקשר בין האמנים, בעלי העסקים והחברה. פיתוח הפתרון ארך למעלה משנתיים וכעת יוכלו להנות מהשימוש בו אלפי אמנים בישראל. אנחנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם Media Forest, מבחינתנו הם הפלטפורמה האולטימטיבית לכך".
יואב גז, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Media Forest: "אנו שמחים על כך ש-YCD ו-Media Forest הצליחו להביא לשוק שירות חיוני, מתקדם וחדשני. אנו מאמינים כי מרכיב בתי העסק כזירת בידור משפיעה ומקדמת היצירה יילך ויגבר עם הזמן. השירות המשותף מאפשר בקרת השמעות במקומות ציבוריים וקידום והפצה של תכנים חדשים ישירות אל בתי העסק. באמצעות הפלטפורמה הייחודית שלנו, המשלבת יכולות למעקב אחר שידורים ודיווח בזמן אמיתי על השמעות מוזיקה ברדיו ובטלוויזיה יחד עם הטמעת הנתונים המסופקים על-ידי YCD אודות השמעות מוזיקה בבתי עסק, Media Forest תרחיב את סל שירותי ערך מוסף המוצעים ללקוחותיה. אנו מודים ל-YCD על שיתוף הפעולה הפורה שהביא להשקת השירות החדש".
אודות YCD מולטימדיה
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד. אתר החברה: www.ycdmultimedia.co.il.
אודות Media Forest
Media Forest הינה ספקית מובילה של פתרונות ושירותים בתחום ניטור שידורים (רדיו, טלוויזיה, אינטרנט) ובקרת מדיה. המערכת של Media Forest קולטת שידורים באוויר באופן בלתי תלוי בערוץ המשדר, מזהה ומדווחת בזמן אמת אודות תכני המדיה המשודרים (שירים, ג'ינגלים, וידאו קליפים, פרסומות, וכו'), ומאפשרת נגישות למידע שימושי ופילוחים רבים בממשק אינטרנטי ידידותי, תוך התאמה אישית לכל משתמש. Media Forest מרחיבה את פרישתה הגלובלית ומקימה מרכזי האזנה במדינות שונות במודל של זיכיונות אזוריים. אתר החברה: www.mediaforest.biz.

תאריך:  20/10/2009   |   עודכן:  20/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il