X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טלדור
▪  ▪  ▪

חברת טלדור הקימה לאחרונה מערכת ניהול ממוחשבת חדשה לבתי הדין הרבניים, במסגרת פרויקט בהיקף של כ-27 מיליון שקלים. מערכת שיר"ה (שיפוט רבני) מאפשרת ניהול כולל ומקיף של בית הדין הרבני על כל היבטיו. בכלל זה ניהול תיק אלקטרוני הכולל ניהול דיונים, הפקת החלטות וחתימתן בצורה דיגיטלית, שיגור בקשות ומסמכים באמצעות הפקס והאינטרנט, וכן קבלת מידע עדכני מרחוק באמצעות אתר האינטרנט, מענה טלפוני ממוחשב או הודעות SMS. כמו-כן, מאפשרת המערכת שליטה ובקרה בכמות התיקים שמועברת להרכבים השיפוטיים השונים.
אחד היישומים החשובים במערכת היא קישורה למערכות חיצוניות לצורך תאום ובקרה. מערכת שיר"ה מחוברת למשטרת הגבולות ומאפשרת העברת צו עיכוב יציאה מהארץ או מעצר לסרבני גט המנסים לברוח מהארץ, וכן קבלת נתונים עדכניים ממשרד הפנים. בעתיד יורחב קישור המערכת גם לרשות הדואר - לטובת משלוח הזמנות לדיונים ומכתבים שונים, לרשם הירושות ולמערכת המחשוב הרוחבי במשרדי הממשלה - מרכב"ה. כן תתאפשר בעתיד פתיחת תיקים על-ידי עו"ד וטוענים רבניים באמצעות אתר האינטרנט של בתי הדין הרבניים - מבלי להגיע לבית הדין.
הפרויקט נוהל ובוצע בכללותו על-ידי מנהלת הפרויקט, המורכבת מנציגות טכנולוגית ומנהלתית של בתי הדין, חברת הייעוץ דור טכנולוגיות וחברת טלדור, האחראית על הביצוע בפועל. הפרויקט מתבסס על טכנולוגיית דוט.נט של מיקרוסופט וכולל תשתית לניהול מסמכים והפקת דוחות, מערכות שו"ב, חוות שרתים ומערכי אחסון מרכזיים עם יכולות גיבוי ושרידות מתקדמות (DR). כן כוללת המערכת רשת תקשורת מהירה בין בתי הדין, מערכי אבטחת מידע מתקדמים והרשאות משתמשים לגישה חיצונית באמצעות האינטרנט.
המערכת, שפותחה בזמן שיא של שנה אחת מיום חתימת החוזה, מופעלת כיום בהצלחה בבית הדין הרבני באשדוד, ועד סוף 2010 תושלם הטמעתה בפריסה ארצית בכל אתרי בתי הדין הרבניים.
לדברי מנכ"ל טלדור, אריה רימיני: "הטמעת מערכת שיר"ה בבתי הדין הרבניים נעשתה במסגרת פרויקט אינטגרטיבי חוצה-חברה. הפרויקט שילב את כלל משאבי חטיבות טלדור בתחומים השונים: מערכות מידע, תקשורת, ניהול אבטחת מידע והקמת תשתיות, אשר התגייסו במטרה לתת מענה איכותי, הן לדרישות האפליקטיביות והן לפן התשתיתי-טכנולוגי של המערכת. כל זאת, במטרה להעמיד מערכת בזמן ובאיכות הגבוהה ביותר".
"מערכת שיר"ה מייעלת ומפשטת את תהליכי העבודה ושירות הלקוחות בבתי הדין הרבניים, ולמעשה מצעידה את המוסד לעידן אלקטרוני נטול נייר, ללא הצורך בשינוע פיזי של תיקים וללא ארכיב מסורבל", אמר הרב אלי בן דהן, מנכ"ל בתי הדין הרבנים.

תאריך:  22/10/2009   |   עודכן:  22/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il