X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת החשמל
▪  ▪  ▪

בטקס מרגש, במעמד הגב' דליה רבין-פילוסוף, יו"ר הוועד המנהל של מרכז יצחק רבין, ובהשתתפות תלמידי בית הספר השלום ע"ש יצחק רבין - מלחה ירושלים, ציינה חברת החשמל ביום ה' (22.10.09) 14 שנים להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, בידי בן העוולה יגאל עמיר.
הטקס התקיים באתר תחנות הכוח "אורות רבין" ליד חדרה, שיחידת היצור מספר 5 בו, נחנכה על-ידי ראש הממשלה יצחק רבין, באירוע רב משתתפים, ארבעה ימים בלבד לפני הרצח.
דליה רבין אמרה בטקס: "מאז הרצח וכל שנה מאז כשאנו מביטים נכוחה את המציאות הנשקפת אלינו מהתקשורת הכתובה, המצולמת והמדוברת זועקות אלינו בשחור ובאדום כותרות קשות מנשוא - אין יום שבו האלימות לא גובה מחיר כבד וכואב בכל תחום. אינני יכולה שלא לאמר ביום עצוב זה כי אנחנו חברה אלימה. בצד גילויי התנדבות ואנושיות, ועזרה לזולת פשטה בנו אלימות אכזרית - שדומה שהולכת וגוברת מדי יום. בכל פעם נראה כי חצינו את הקו האדום והנה מראות הזוועה מכים בנו שוב. וזו לא פראזה ולא הפרזה".
מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, אמר "לצערי ראינו גם השנה כי הכוחניות, הזלזול באחר והאלימות גוברים מיום ליום בכל תחומי החיים והזילות בחיי אדם הגיעה למימדים שלא יאמנו. אין להשלים עם המציאות הזו המתנגשת עם ערכינו כבני אדם וחברה וחובה על כל אחד מאיתנו לפעול ללא לאות לשינוי. עלינו, בחברת החשמל, לחרות על דיגלנו ביחסינו בתוך עצמנו, עם לקוחותינו ועם ספקינו, את כיבוד האדם ואת כיבוד האחר. אם נעשה זאת נתרום ולו במעט לתפילה, שכרצח ראש הממשלה יצחק רבין, לא יהיה עוד".
יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, מוטי פרידמן, אמר "אובדנו של יצחק רבין אינו רק אובדן של אדם ושל ראש ממשלה אלא פגיעה מהותית בערכים שגדלנו עליהם. יצחק, מלח הארץ, שאביו היה עובד חברת החשמל, בילה את רוב חייו הפעילים כלוחם. אך הוא יצא לפני המחנה, למרות הסיכון ולצערנו מת כלוחם של השלום. הצעתי לכם ולכולנו: 'לכו בדרך השלום'".
יו"ר ארגון העובדים של חברת החשמל, מיקו צרפתי, אמר "מדי שנה אנחנו נושאים כאן דברים, אנו חשים את האובדן והצער ההולכים ומתעצמים ואנו עדים להתרחקות מדרכו של יצחק, בהתרופפות הערכים ובאובדן הדרך. אם המדינה והמנהיגות יחזרו לדרכו של יצחק, אז הפתרון מונח לפיתחנו. וכשאני רואה את הילדים הנמצאים כאן בטקס, ליבי מתמלא תקווה וגאווה, ואני יודע שהבסיס של הארץ איתן ויש כאן חברה נהדרת. יצחק אהב את חברת החשמל והכיר את ערכה ומכאן אני קורא לממשלה לאזור עוז על-מנת להתמודד עם כל הבעיות המעיבות על משק החשמל. כי אין לנו חברה אחרת ואין לנו חשמל אחר".

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  25/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות
יגאל עמיר עתר בתזמון תמוה; שב"ס ישיב עד 5 בנובמבר  /  רותי אברהם
הסרט של רבין מגיע לטלוויזיה  /  מחלקה ראשונה
הגילוי המאוחר של יואל מרקוס  /  יואב יצחק
סוף האמת לצאת לאור  /  פרופ' אריה זריצקי
לזכרו של רבין ז"ל   /  דן מנור
הזכות לפהק  /  אודי לבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il