X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר Scooper
▪  ▪  ▪

משרדי יחסי הציבור, דוברים ועיתונאים נחשפים בשבועות האחרונים להפתעה נעימה: אתר אינטרנט, Scooper המאפשר להם לתקשר אחד עם השני בצורה שמייעלת משמעותית את אופן העבודה ממה שהיו רגילים עד היום. מדובר באתר חדש, שעד עתה (מתחילת חודש מאי) רץ בגרסת בטא והוקם בהשקעה של לא פחות ממיליון וחצי שקלים.
אחד השירותים המרכזיים שמציע האתר הוא גישה בתשלום למאגר גדול של עיתונאים, המתעדכן לעיתים תכופות ומכיל רשימה של למעלה מ-3,500 עיתונאים המשתייכים למאות גופי תקשורת בישראל, איתם ניתן ליצור קשר ולהעביר אליהם הודעות ומסרים בצורה ישירה. באמצעות האתר יכולים העיתונאים לחפש מידע בצורה נוחה וידידותית על-ידי יצירת התראות על-פי מילות מפתח ותגיות, כאשר ההתראות הללו מגיעות אליהם לפי הגדרת זמן ידועה מראש באמצעות הדואר האלקטרוני או באמצעות RSS. נכון להיום, למעלה מ-150 גופי תקשורת כבר מפרסמים על בסיס יומי את הודעותיהם לתקשורת, כאשר בין השאר מדובר במשרדי יחסי ציבור בולטים בתחום, דוברים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.
גולשי האתר נהנים מיתרונות נוספים, כאשר אחד הכלים הבולטים בו הוא מנוע חיפוש ייחודי המאפשר לאתר ידיעות וכתבות חדשותיות המופיעות ברשת על-פי מילות חיפוש. אלה המעוניינים לבצע חיפוש מתקדם לפי מספר פרמטרים שונים במקביל, יכולים לעשות זאת באמצעות Scooper, שמספקת גם את האפשרות לערוך השוואה על-פי פרמטרים שונים בין ביטוי אחד לשני. כך הסקרנים מביניכם יכולים לפתור את סקרנותם בשאלות כמו 'על מי כתבו יותר בשנה האחרונה: על 'יצחק תשובה' או על 'לב לבייב' או איזו רשת קפה אוזכרה יותר בחמשת החודשים האחרונים: 'ארומה' או 'ארקפה'.
את Scooper הקימו צמד היזמים טל אינבינדר וערן מיוחס, שניהם בני 30. לאינבינדר רקע בתחום האינטרנט והשיווק ולמיוחס רקע עשיר בפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים. לחברה שיתוף פעולה טכנולוגי מלא עם חברת "בינת מערכות תוכנה" מקבוצת רד-בינת, ומשרדי החברה נמצאים ברמת החייל. "זוהי רק יריית הפתיחה. קיימים עוד מספר פיתוחים משמעותיים שיהיו מוכנים במשך השנה הקרובה", אומר אינבינדר. "אנו שמחים להשיק כעת את הכלים המתקדמים ביותר כיום ברשת לאנשי התעשיה ומבטיחים להמשיך ולפתח מוצרים חדשים שיעמדו לרשותם".
אתר החברה: www.scooper.co.il.

תאריך:  28/10/2009   |   עודכן:  28/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il