X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תמי 4
▪  ▪  ▪
דני טרגן [צילום: יח"צ]

דני טרגן, מנכ"ל תנה תעשיות בע"מ (תמי 4), נבחר על-ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של אוקטובר 2009.
התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים.
לדברי איגוד השיווק, תמי 4 הצליחה תוך שנים בודדות לעשות מהפכה צרכנית בשוק מי השתייה ובהרגלי צריכת המים של הצרכן הישראלי בבית. שנת 2009 הייתה שנת השיא של תמי 4, כאשר הפכה לשחקן המוביל בשוק מתקני המים (מסוננים ומינרליים), והגדילה את היקף המכירות שלה בכ-40% לעומת אשתקד.
בשנת 2009 התמקדו מאמצי השיווק של תמי 4 בהצבת אלטרנטיבה עדיפה לצריכת בקבוקי מים מינרליים, ומיצבו את מוצר ה"תמי בר פמילי" כמוביל שוק הברים הביתיים.
בנוסף, הועצם אפקט החדשנות והאפיל העיצובי באמצעות השקת קולקציית צבעים חדשה בסגנון רטרו. בזמן קצר הפך הבר לאייקון המסמל חדשנות, איכות וסגנון חיים, שנתן לראשונה מענה צרכני איכותי למים המינרליים.

תאריך:  03/11/2009   |   עודכן:  03/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il