X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית רמת השרון
▪  ▪  ▪

אגף הרווחה והקהילה בעיריית רמת-השרון יערוך יום עיון מרתק להגברת המודעות לאנשים עם פיגור שכלי, ביום שלישי 10.11.09 בשעה 09:30 במתחם בית יד-לבנים בעיר. יום העיון יערך בשיתוף משרד הרווחה - האגף לטיפול באדם המפגר וקרן שלם - לפיתוח שירותים לאדם עם פיגור שכלי.
אורח הכבוד יהיה תושב רמת-השרון, ה"מאסטרו" צביקה פיק, שהתנדב לחלק תעודות הוקרה לאנשי המקצוע הפועלים לילות כימים למען אותם בעלי צרכים מיוחדים בקהילה.
במסגרת האירוע שיתקיים במעמד ראש עיריית רמת-השרון איציק רוכברגר, ינתנו הרצאות מאנשי מקצוע, יוקרן הסרט "מעבר לקשת" המספר על חיים של אנשים בעלי פיגור שכלי וכמו-כן תתקיים ההצגה "קפה הפוך" של תיאטרון "אחים" (המוצגת בתיאטרון הקאמרי). קטעי נגינה יבוצעו על-ידי תלמידים מבית הספר למוזיקה "רימון" מרמת השרון.
"וְהָיְתָה הַקֶּשֶׁת, בֶּעָנָן; וּרְאִיתִיהָ, לִזְכֹּר בְּרִית עוֹלָם, בֵּין אֱלֹהִים, וּבֵין כָּל-נֶפֶשׁ חַיָּה בְּכָל-בָּשָׂר אֲשֶׁר עַל-הָאָרֶץ...". פסוק זה מספר בראשית מהווה את הבסיס הערכי עליו בנינו את יום ההסברה הקהילתי שלנו על חייהם של אנשים עם פיגור שכלי ברמת השרון, ציינה טלי נדיר, מנהלת אגף הרווחה והקהילה. "אנו, בעיריית רמת השרון, מאמינים, כי לכל אדם הזכות לחיות בכבוד, לגור ולהשתלב בסביבתו הטבעית, בקהילה סובלנית ומקבלת. חשוב לדעת שברמת השרון חיים למעלה מ-100 אנשים עם פיגור שכלי, וזו הפעם הראשונה שהעלנו את הנושא למודעות הציבורית".
מי שהתנדב למען האירוע החשוב הזה הוא המאסטרו, צביקה פיק. לא רבים מכירים את הצד הרגיש שלו, אבל ברגע שפנינו אליו, הוא הסכים לקחת חלק באירוע, מספרות פרי פרוסט, ראש צוות, נילי אפלבוים, רכזת תחום הפיגור וציונה כהן, רכזת הקהילה, האחראיות על הפקת האירוע. קראנו לסרט וליום העיון - מעבר לקשת... הוסיפה טלי נדיר, "כי לפעמים נדמה לנו שאי-שם מעבר לקשת יש ארץ אחרת, אבל כשלומדים להכיר את האחר, נותנים לו מקום בתוכנו".
צביקה פיק, יחלק באירוע, בשמה של עיריית רמת השרון, את "תעודת המאסטרו", לפעילים ומתנדבים למען אוכלוסיית המפגרים ברמת השרון.

תאריך:  04/11/2009   |   עודכן:  04/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il