X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בגיר
▪  ▪  ▪
עופר גלבוע [צילום: יח"צ]

חברת בגיר הודיעה היום כי חתמה על שלושה חוזים בינלאומיים בשווי של כ-20 מיליון שקלים.
הראשון שבהם עם רשת חנויות אופנה מצליחה בארה"ב JONES NEW YORK, כשהיקף המכירות לשנת 2009, עם חתימת החוזה, מוערך בכשלושה מיליון דולר.
חוזה שני עם לקוח חדש ביפן "טאקאשימאיה" (TAKASHIMAYA) בעלי רשת חנויות אופנה ביפן. היקף המכירות, עם חתימת החוזה, מוערך בכ-1.8 מיליון דולר.
חוזה שלישי עם רשת NEXT מרשתות האופנה המובילות באנגליה - חוזה על סך 1.5 מיליון דולר ב-2009. הצפי ל-2010 הינו שלושה מיליון דולר.
על העסקות:
JONES NEW YORK - רשת חנויות אופנה מצליחה בארה"ב. בגיר תספק לרשת את לבוש מחוייט אשר יכלול ג'קטים ומכנסיים בשיטתה - mix and match, בז'קטים ובמכנסיים תהיה מיושמת הטכנולוגיה הכביסה שפיתחה בגיר הטכנולוגיה זו שלהן רשומה כפטנט. היקף המכירות לשנת 2009, עם חתימת החוזה, מוערך בכשלושה מיליון דולר.
עופר גלבוע, מנכ"ל בגיר: החוזה החדש מבסס את מעמדה של בגיר כאחת מהחברות המובילות בתחום ההלבשה המחוייטת בארצות הברית. החוזה שנחתם הינו חוזה למספר שנים והוא מהווה מנוע צמיחה משמעותי לפעילות בגיר בארה"ב.
על פעילות בגיר בארה"ב: בגיר פועלת מזה שנים רבות בשוק ההלבשה המחוייטת בארה"ב. לחברה מספר לקוחות מובילים בתחום ביניהם רשת SEARS ,CINTAS ,BROOKS BROTHERS ועוד.
החליפות אותן תספק בגיר ל-JONES NEW YORK הן החליפות הידועות של בגיר המכילות צמר הניתנות לכביסה ולייבוש במכונת כביסה ומייבש ביתי שזוכות להד בכל העולם ומשמשות כאחד ממנועי הצמיחה של בגיר.
על חברת JONES NEW YORK
רשת אופנה מובילה בארה"ב כבר מעל 30 שנה. קבוצת ג'ונס (JONES APPAREL GROUP) מחזיקה במותגים רבים Anne Klein, Kasper, Nine West.
רשת האופנה "טאקאשימאיה" ביפן
החברה חתמה על חוזה עם רשת האופנה "טאקאשימאיה" (TAKASHIMAYA) בעלי רשת חנויות אופנה ביפן. בגיר תספק לרשת את החליפות הכביסות הייחודיות שפיתחה ושהטכנולוגיה שלהן רשומה כפטנט. היקף המכירות, עם חתימת החוזה, מוערך בכ-1.8 מיליון דולר. שוק החליפות היפני ידוע כשוק החליפות המוביל בעולם.
עופר גלבוע, מנכ"ל בגיר: "בגיר פעילה ביפן וזוכה להכרה על חדשנותה הטכנולוגית ומובילותה בתחום. חתימת החוזה החדש מדגישה שוב עד כמה החדשנות הטכנולוגית שבגיר מכניסה לחליפות יוצרת ערך מוסף ללקוחות וגורמת ללקוחות חדשים לבחור בנו. חדשנות בביגוד היא נדירה כיום והמסר של בגיר הינו ייחודי גם ביפן".
החליפות אותן תספק בגיר ל"טאקאשימאיה" הן החליפות הידועות של בגיר המכילות צמר וניתנות לכביסה ולייבוש במכונת כביסה ובמייבש ביתיים - שתי טכנולוגיות הרשומות כפטנט. עבור הטכנולוגיה הכביסה זכתה בגיר בפרס מלכת אנגליה לחדשנות. הרשת הביעה התעניינות גם בחליפה האקולוגיות של בגיר - החליפה הראשונה בעולם העשויה בקבוקי מים ממוחזרים.
NEXT
החברה חתמה על חוזה עם NEXT מרשתות האופנה המובילות באנגליה עם 460 חנויות ומעל 100 חנויות נוספות ברחבי העולם. בגיר תספק לרשת הן חליפות טכנולוגיות והן את החליפות הכביסות הייחודיות שפיתחה ושהטכנולוגיה שלהן רשומה כפטנט. החוזה על סך 1.5 מיליון דולר ב-2009 וההערכה היא כי ב-2010 מדובר על 3 מיליון דולר.
על חברת בגיר:
חברת בגיר הוקמה בשנת 1961. חברת בגיר גרופ - מתכננת, מפתחת, מעצבת, מייצרת ומשווקת ביגוד מחויט לגברים ולנשים. היא מוכרת לרשתות קמעונאיות מובילות בעולם כמו Marks & Spencer, Brooks Brothers JC Penny ואחרים.
החברה ידועה בעיקר בזכות חדשנותה בהלבשת גברים. במהלך השנים האחרונות, השיקה החברה מוצרים הכוללים חדשנות טכנולוגית, בהם החליפה הכביסה שזכתה בפרסים בכל העולם וביניהם פרס מלכת אנגליה לחדשנות, חליפת ה-AeriFlex® וחליפת ה-EcoGir™ הראשונה בעולם העשויה חומרים ממוחזרים.
חברת בגיר גרופ מוחזקת בשליטה משותפת של קרן פימי וחברת BGI שבשליטת צביקה ברינבוים. מנכ"ל החברה עפר גלבוע מחזיק ב-5% ממניותיה.

תאריך:  08/11/2009   |   עודכן:  08/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל בוקשטיין
- הודעה מטעם המועצה לישראל יפה
מורן בבאי
- הודעה מטעם טורנדו
מיכל וולפסון
- הודעה מטעם רשת עיניים
ארגון לקט ישראל
- הודעה מטעם ארגון לקט ישראל - משולחן לשולחן
בתי הדין הרבניים
- הודעה מטעם בתי הדין הרבניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il