X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת מגדל
▪  ▪  ▪

במסגרת פעילות מגדל לשיפור השירות לסוכני הקבוצה, מושק בימים אלה כלי אינטראקטיבי חדש במערכת שולחן העבודה הייעודית לסוכני החברה: נתוני תפעול.
באמצעות האזור החדש בשולחן העבודה יוכל סוכן מגדל לצפות בתמונת מצב מרוכזת ומעודכנת ברמה היומית על סטטוס הטיפול בבקשות שהעביר לצוותי התפעול בחברה ובכלל זה גם: פירוט הפעילות התפעולית של הסוכן מתחילת השנה, קבלת דיווחים על מלאי הטיפולים התלויים("פנדינג") בצוותים ואפילו את שיעור העמידה של צוות התפעול בחברה ביעדי השירות לסוכן.
משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, מציין כי השקת הכלי החדש מהווה ביטוי נוסף למחויבות מגדל לשיפור השירות לסוכנים והטמעת יכולות אינטרנטיות לשימוש הסוכנים ותמיכה בעבודתם מול הלקוחות. נזכיר כי במקביל לשדרוג השירות המכוון לסוכנים, הכשירה מגדל וקלטה בחודשים האחרונים - על-אף המשבר הכלכלי, עובדי תפעול נוספים לתגבור ושיפור השירות לסוכנים.

תאריך:  08/11/2009   |   עודכן:  08/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il