X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית החולים משגב לדך
▪  ▪  ▪

בשורה לתושבי ירושלים הסובלים מפסוריאזיס ומחלות עור אחרות. מעתה אין צורך לרדת לים המלח ולהתנתק מחיי היומיום לתקופות ארוכות לטיפול בבעיות העור.
בשבועות הקרובים תיפתח בבית החולים משגב לדך בירושלים מרפאת דרמטולוגית ופוטותרפיה לטיפול במספר סוגים של מחלות עור כגון פסוריאזיס, ליכן-פלנוס, ויטיליגו, ו-MF (לימפומה של העור). הטיפול מתאים גם למקרים רבים נוספים, לדוגמה - לנשים בהריון ולחולי דיאליזה הסובלים מתופעת לוואי של גרד, לחולים בדלקת עור אטופית ועוד.
במכון הדרמטולוגי החדיש במשגב לדך יינתן טיפול פוטותרפי בשילוב עם טיפול משלים באמצעות תרופות ומשחות כאשר אחוז ההצלחה של טיפולי פוטותרפיה הוא גבוה מאוד. הטיפול ממומן על-ידי חוק הבריאות כתחליף לירידה לים המלח והוא מאושר על-ידי כלל קופות החולים ומצוי בסל הבריאות.
הטיפולים הרגילים של הפוטו תרפיה הם טיפולי UVB. הטיפולים ניתנים בין 3 ל 4 פעמים בשבוע ואורכם מתחיל מכמה שניות ויכול להגיע לחצי שעה ויותר. במסגרת הטיפול החולה מוכנס לתא בעמידה המכיל נורות פלורוסנט הפולטות קרניים אולטרא סגוליות מסוג B. בתוספת לטיפול מומלץ למרוח משחות שומניות שונות על-פי המלצת הרופא בכדי לגרום לקשקשת לרדת לפני הטיפולים עצמם בכך לאפשר חדירה טובה יותר של הקרניים. במקרים יותר קשים משלבים טיפולים עם משחות. ההטבה מתחילה להופיע לאחר שלושה שבועות עד חודש של טיפולים והיא משפיעה על כ-70 אחוז מהחולים. טיפולים אלו מתבצעים בפיקוח רפואי. לא כל חולה יכול לעבור את הטיפולים הללו ולפני תחילת הטיפול מתבצעת בדיקת רופא מומחה במכון המחליט על סוג הטיפולים.
בית החולים משגב לדך החדש שופץ ושודרג באחרונה בעלות של עשרות מיליוני שקלים. משגב לדך, הממוקם ברחוב חזקיהו המלך 27, הפך למרכז החלוצי והחדשני המוביל לרפואה מונעת וכירורגיה מתקדמת בישראל ומתמחה במתן כל שירותי המניעה תחת קורת גג אחת. מנהל בית החולים משגב לדך, פרופ' יהודה אדלר, מדגיש הצוות הרפואי והמקצועי של בית החולים משגב לדך פועל במטרה לקדם ולחזק אורח חיים בריא של לקוחותיו, לאפשר ריכוז בדיקות ושירותים רפואיים במגוון המרפאות בבית החולים. במסגרת הגישה של "בריאות לפני הכל" מציע בית החולים לתושבי ירושלים והסביבה מגוון שירותי רפואה מונעת ומודרנית על-ידי מיטב הרופאים.

תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il