X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת המשביר לצרכן
▪  ▪  ▪

רשת המשביר לצרכן תציע למשך שבוע ימים בלבד בכל סניפיה מבצעים חסרי תקדים, במסגרת מסיבת ההפתעות. מסיבת ההפתעות שנערכת פעמיים בשנה, ללקוחות קלאב 365, תהיה השנה בסימן לאס ווגאס.
במסגרת מסיבת ההפתעות, יחולקו למעלה מ-700,000 ז'יטונים המיועדים לחברי המועדון ולחברים פוטנציאליים, באמצעות דיוור ישיר לבתיהם. בנוסף, לקוחות אשר ירכשו בסניפים בסכום של 100 שקלים ומעלה יוכלו לזכות בהטבות, פרסים ומתנות. כמו-כן, בקנייה בסכום של 199 שקלים יזכו הלקוחות להשתתף בהגרלה גדולה בה תוגרל טיסה זוגית ללאס ווגאס.
כמו-כן, מסיבת ההפתעות שתחל מחרתיים (11.11.09), תכלול מגוון רחב של הנחות ומבצעים בכל מחלקות בהן המשביר לצרכן פועלת, לדוגמא: מעילים לגבר ולאישה ב-99.90 שקלים במקום 249.9 שקלים, מגוון פיג'מות אופנתיות ב-69.9 שקלים במקום 179.9 שקלים, מעילים אופנתיים לתינוקות וילדים ב-69.9 שקלים במקום 99.9 שקלים ועוד. כמו-כן, יערכו הנחות ומבצעים במחלקות הקוסמטיקה, טואלטיקה, עולם הבית ועוד.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן: "מסקרים וקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי הצרכן הישראלי מעדיף לעשות את קניותיו ברשתות המספקות לו ריגושים. זיהינו בסקר כי החלום הישראלי הינו לבקר בלאס ווגאס ועל כן נוצר הרעיון להקנות ללקוחות המועדון חוויה ייחודית בלתי שגרתית בסניפי המשביר לצרכן".
לדברי אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן: "במסגרת מסיבת ההפתעות נוסח לאס ווגאס, אנו צופים לגידול משמעותי בהצטרפות למועדון הלקוחות שהיקפו עומד כיום על 462,000 בתי אב, אשר יגיע לכ-500,000 בתי אב עד הפעילות".
לדבריה: "אנו מעריכים כי בעקבות מהלך זה יגדלו מכירות הרשת בצפי של כ-50% ביחס למסיבת ההפתעות האחרונה". עוד הוסיפה אורבך: "מסיבת ההפתעות הינו אירוע דגל של רשת המשביר לצרכן, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית הקנייה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר בעיקר במחלקות האופנה, ההנעלה, קוסמטיקה ועולם הבית, בהן רשת המשביר לצרכן משיקה את הקולקציות החדשות, לחורף 2010".
עוד מסרה אורבך כי: "מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, בתקופה זו מבדלת עצמה רשת המשביר לצרכן מאחרים ויוצרת נאמנות רבה בקרב חברי המועדון. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם והראיה לכך, היא בגידול סלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח ההולכים וגדלים".
המהלך יושק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים ויכלול קמפיין רחב בטלוויזיה, עיתונות, קמפיין אינטרנט, רדיו ודיוור ישיר ל-460,000 בתי אב.
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 34 סניפים ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-95,000 מ"ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, זכיינות.

תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il