X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת א.ג.ת.ד
▪  ▪  ▪

מותג הוודקה חורטיצה מחברת א.ג.ת.ד יוצא בקמפיין פרסומי חדש, זאת לאחר סקר ממנו עולה, כי בקרב צברים - 45% מהציבור חשב שפירוש המילה הוא "קללה" "מחלה" או "חברת כנסת בישראל ביתינו".
גם אתם ראיתם בשלטי החוצות את הפרסומות החדשות של חברת הוודקה "חורטיצה"? כעת מתברר מה קדם למהלך השיווקי המסיבי: סקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור וודקה "חורטיצה" ואשר שאל את הציבור הרחב מה פירוש המילה חורטיצה, גילה ממצאים מעניינים, ואף משעשעים: 62% מהציבור הישראלי ידע כי "חורטיצה" זוהי וודקה, אך 18% חשבו שמדובר ב"מחלת עור נדירה" או "קללה ברוסית", 12% חשבו שחורטיצה זהו "חור בפיצה" - כנראה בגלל הצליל הדומה של המילים, ועוד 7% מינו את חורטיצה ל... חברת כנסת במפלגת "ישראל ביתנו".
ב"חורטיצה" דווקא נטו לציין את ההבדל הגדול בין אוכלוסיית העולים החדשים, בה 86% מהתשובות ידעו שחורטיצה היא וודקה, לעומת הוותיקים בארץ שם ידעו רק 56%, בעוד ש-20% חשבו שמדובר במחלה או בקללה, ועוד 11% בחברת כנסת ממפלגתו של ליברמן, ו-15% בכלל שזוהי ההגדרה לחור בפיצה.
גם בקרב המינים נרשם הבדל גדול: בעוד ש-70% מהגברים ידעו כי חורטיצה היא וודקה, רק 54% מהנשים ידעו זאת, בעוד ש-23% מהנשים העדיפו לחשוב שחורטיצה היא מחלה או קללה, למשל.
מחברת א.ג.ת.ד יבואנית "חורטיצה" נמסר: "אנו רואים בשנים האחרונות עלייה משמעותית בחשיפה של חורטיצה לציבור הישראלי, והסקר מצביע על כך - אך עדיין אנו רואים פערים בין עולים חדשים המכירים היטב את המותג לבין צברים שמצריכים חיזוק, וכן אצל נשים שמכירות אותנו הרבה פחות מאשר גברים".
הקמפיין מתפרס על-פני מאות שלטי חוצות ברחבי הארץ ועל-גבי אוטובוסים במסלולים מרכזייים. כמו-כן שודרו פרסומות ברדיו האזורי בפריסה ארצית של מותג חורטיצה. הקמפיין מורכב מפתיח של משפטים שונים כמו "גם הבחורה ב-GPS שלך", "גם המאהבת של סבא שלך". והסוגר לקמפיין הוא: "עכשיו כולם יודעים מה זה חורטיצה".

תאריך:  10/11/2009   |   עודכן:  10/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רעיה בלחסן
- הודעה מטעם מלון נוף גנוסר
ערן גבאי
- הודעה מטעם ITGI מדיקל
אפרת קנר
- הודעה מטעם המוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשיה תל-חי
איתן לבנשטיין
- הודעה מטעם רשת מלונות ישרוטל
קרין איס
- הודעה מטעם איס יחסי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il