X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת טמפו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לאחר ההשקה המוצלחת של בירה מכבי החדשה, העשירה יותר בטעם ובאחוזי אלכוהול, תעלה חברת טמפו קמפיין חדש המכיל סידרה של סרטונים הומוריסטים המציגים חוויות של "חברות גברית" תחת הסיסמא הבלתי מתכלה "יש מכבי יש חברים".
אז מה חדש?
בעידן של היום החברים נמצאים בפייסבוק. טמפו יצרנית מכבי פיתחה במשותף עם מחלקת האינטראקטיב של מקאן אפליקציית פייסבוק המשתמשת בפלטפורמה של "top friends" בה כל אחד מהגולשים יוכל להתקין את האפליקציה אצלו בדף הבית, להשתמש בה על-מנת לבחור את ששת חבריו הקרובים ביותר, וגם לקבל שישיית בירה מכבי במחיר שקל לבקבוק.
לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת האלכוהול בטמפו, "יותר קל לשדרג טעם מסיסמה מנצחת. 'יש מכבי יש חברים' הוכיח את עצמו ושמר על כוחו מאז השקת הבירה לראשונה. באמצעות הקמפיין החדש והחיבור לרשת החברתית, ננסה להביא את הערכים של מכבי לעולם החדש שבו חברויות נרקמות ברשת".
לדברי צוקרמן, "המטרה היא גם ליצור מעורבות גבוהה באפליקציה וגם לייצר התנסות בבירה החדשה שרבים ממשתמשי הפייסבוק עדיין לא התנסו בה".
בירה מכבי, אשר לה קהל לקוחות ותיק ונאמן, שומרת על נתח שוק קבוע, וכיום עומדת על 13%. מכבי נחשבת לבירת הייצוא מספר 1 בישראל. מטרת הקמפיין להרחיב את קהל המשתמשים, להכיר אותו לדור הצעיר יותר ולהוביל אותו לטעימה הראשונה.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של שלושה מיליון שקלים.

תאריך:  10/11/2009   |   עודכן:  10/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוברות המשטרה
- הודעה מטעם משטרת ישראל
אורנה המר
- הודעה מטעם המכללה האקדמית ספיר
דנית שכטר
- הודעה מטעם בית החולים לוינשטיין
אריאלה טסלר שר
- הודעה מטעם ערגה
שרונה כהן
- הודעה מטעם רשת Great-Shape
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il