קבוצת ריטייל ישראל, אשר השלימה בימים אלה את רכישת רשת האופנה ג'אמפ, עורכת רה-ארגון במערך הפרסום שלה. במסגרת זו בחרה הקבוצה להעביר את הפעילות הפרסומית של ארבע רשתות האופנה בקבוצה למשרד הפרסום מקאן אריקסון.
קבוצת ריטייל ישראל הכוללת בנוסף לרשת ג'אמפ את רשת אופנת ml, רשת ml men ואופנת mam'z, טופלה בשלוש השנים האחרונות על-ידי משרד הפרסום פוגל אוגילבי.
לדברי אבי מלכה, מבעלי ריטייל ישראל: "קבוצת ריטייל ישראל מברכת על השינוי המרענן במערך הפרסום שלה. ההחלטה להעביר את התקציב נבעה מן הצורך למצוא משרד פרסום שירכז את כל מותגי החברה תחת קורת גג אחת, אך גם יידע לשמור על הבידול ביניהם. ניהול תקציבי הפרסום של ארבעת המותגים ייערך באמצעות אשכולות שונים במקאן אריקסון". מלכה הוסיף, כי "תקציב הפרסום של הקבוצה בשנת 2010 יעמוד על כ-7 מיליון דולר".
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של הקבוצה ב-2007 עמד על כחמישה מיליון דולר במחיר מחירון, בשנת 2008 על כשלושה מיליון דולר. היקף הפרסום של ג'אמפ עמד בשנת 2007 על כ-1.3 מיליון דולר ובשנת 2008 על כמיליון דולר. רכש המדיה של קבוצת ריטייל ישראל נעשה בשש השנים האחרונות באמצעות חברת מקאן יוניברסל, שתמשיך בפעילות זו גם בשנת 2010.
קבוצת ריטייל ישראל נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה. הקבוצה מפעילה למעלה מ-150 חנויות ברחבי הארץ.