X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת MGS
▪  ▪  ▪

חברת MGS המשווקת הבלעדית בישראל של מותג הספורט האמריקני SKECHERS, מרחיבה את פעילות המותג בישראל ומשיקה חנות קונספט ייחודית בנמל תל אביב בהשקעה מדווחת של כ-250,000 דולר. החנות תפתח בתחילת חודש פברואר 2010 ותשתרע על שטח של 100 מ"ר, במחיר של 75 דולר למ"ר לתקופה של 6.5 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.
חנות הקונספט תיפתח ברוח המותג מחו"ל, היא עוצבה ברוח צעירה עם אלמנטים חדשניים, שימוש בגוונים עזים של טבע וכחול, בשילוב מתכות וגרפיטי צבעוני. בחלל החנות שולבו עמודי ומדפי מתכות בגווני נחושת, פוסטרים צבעוניים על קירות החנות הצבועים בגווני ווש כחול ולבן, ספסלים שחורים על בסיס מתכות ושולחנות מנחושת רקועה. בין מדפי הנעליים מופיעה תאורה היוצרת אווירה מודרנית עכשיווית.
לדברי סמנכ"ל MGS, יעקב פרץ: "כחברה המייבאת מותגי ספורט מהמובילים בעולם, אנו ממשיכים את הקו המנחה את עמיתנו בעולם ועומדים לקראת פתיחת חנות קונספט מובילה וייחודית. אנו מאמינים כי פתיחת חנות הקונספט במיקום כה מרכזי תוביל לחשיפת המותג הצעיר והטרנדי בפני הקהל הרלוונטי. בין פריטי האופנה והספורט יהיה ניתן למצוא פריטים ייחודיים המגיעים בדוגמאות מיוחדות וכמות מצומצמת. אנחנו נוביל את מותג האופנה וההנעלה סקצ'רס לשיאים חדשים בישראל".
אודות חברת MGS
חברת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986. החברה מייבאת לארץ את המותגים: Diadora, Skechers, Arena, Converse, Hi-Tec, OP, Kappa, Merrell ועוד. בשנת 2008 רכשה החברה את רשת חנויות הספורט מגה ספורט, אשר מונה כיום 33 סניפים ברחבי הארץ. MGS הינה הסיטונאית הגדולה ביותר בענף הספורט ועובדת עם כ-550 חנויות ברחבי הארץ. MGS הינה הזכיינית הבלעדית למוצרי הספורט ברשת המשביר החדש לצרכן.
אודות סקצ'רס
סקצ'רס USA, אינק. היא חברה בינלאומית מובילה ועטורת פרסים הפועלת בתחום ההנעלה שהיא סגנון חיים. החברה מעצבת, מפתחת ומשווקת נעליים לגברים, נשים וילדים בעלי מודעות אופנתית גבוהה ברחבי העולם. הצלחתה של סקצ'רס נובעת מקו מוצרים איכותי, מקורי ומגוון, עם יותר מ-2,500 דגמים, סקצ'רס ממלאת את צורכיהם של צרכנים וצרכניות בכל גיל ובכל חתך דמוגרפי. המותגים של סקצ'רס כוללים את סקצ'רס ספורט, סקצ'רס USA, סקצ'רס אקטיב, סקצ'רס Cali, סקצ'רס Work וסקצ'רס Kids ועוד.

תאריך:  15/11/2009   |   עודכן:  15/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il