X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אינפיניטי
▪  ▪  ▪
[צילום: איציק שוקל]

השבוע, לרגל פתיחת אולם התצוגה החדש של אינפיניטי בהרצליה פיתוח, יעלה מסע פרסום רחב היקף, לכל דגמי רכבי אינפיניטי היוקרתיים: EX37; FX50; FX37; G37; Convertible G37, במסגרת הקמפיין יוצב שלט חוצות ענק בגודל 58 מ' רוחב ו-12 מ' גובה במחלף גלילות. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכשלושה מיליון שקלים.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום ענבר, מרחב, שקד, תחת הכותרת: "A luxury car with a heart of a sports car" מציג את דגמי אינפיניטי בליווי מפרט טכני. הקמפיין מדגיש את ערכי המותג: יוקרה וספורטיביות ומתקשר לעולם החוויה והרגש.
הקמפיין יכלול: מודעות פרסום בעיתונות הארצית, המקומית, קמפיין אינטרנט ושילוט חוצות.
לדברי אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי ישראל: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין מתבסס על עולם הערכים שמגלמת אינפיניטי כדרך חיים המשלבת יוקרה וספורטיביות, שהם חלק בלתי נפרד מהחוויה הייחודית שמציע המותג. זוהי חוויה שמתחילה באוטו, אבל מלווה אותך גם מחוצה לו, לכל מקום".
לדבריו: "זהו מסע פרסום המסכם שנת פעילות ראשונה מבורכת ומלווה את פתיחת אולם התצוגה החדש והמפואר שלנו בהרצליה פיתוח. עד כה נמכרו כ-150 רכבי אינפיניטי בישראל ובשנה הקרובה אני צופה עליה של 20% במכירות".
חברת אינפיניטי נולדה להורים יפנים בארה"ב בשנת 1989; בשנת 2008 השיקה אינפיניטי את המותג באירופה וכיום מצויה בכ-15 מדינות. בינואר 2009 הושק המותג אינפיניטי בישראל על-ידי חברת קרסו, יבואנית מכוניות רנו וניסאן לישראל. רכבי אינפיניטי פיתחו אסתטיקת עיצוב חזקה, המאופיינת במשיכות מכחול פשוטות. הקו העיצובי של אינפיניטי משקף כוח מלא חן, פאר מודרני ומתקדם, לצד עוצמה ומסורת הלקוחים מהמורשת היפנית.

תאריך:  17/11/2009   |   עודכן:  17/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לילך רז
- הודעה מטעם קק"ל
איריס גולני
- הודעה מטעם אתר TheCom
אפרת ברק
- הודעה מטעם איגוד האינטרנט הישראלי
גילה הלל
- הודעה מטעם שמרת הזורע
ארקדי דייץ'
- הודעה מטעם ביה"ס ללימודים מתקדמים של סמינר הקיבוצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il