פרויקט תגלית (
www.taglitbri.com) העומד בפתחה של שנת העשור לפעילותו, מעלה היום קמפיין פרסומי בתחנות הרדיו ובאינטרנט, שמטרתו: איתור בוגרי פרויקט תגלית החיים בארץ.
סמנכ"ל השיווק וקשרי החוץ של תגלית, פרופ' עדה שפיצר, אומרת, כי: "הבוגרים מחו"ל החיים בארץ הינם חלק מן הרשת האסטרטגית של מדינת ישראל, אותה מהווים רבע מיליון בוגרי הפרויקט ברחבי העולם. אנו מבקשים לאתר את הבוגרים בארץ ולהזמינם להשתתף באירועים ובפעילויות שהפרויקט מתכננן לקראת שנת העשור".
לדברי פרופ' שפיצר, הקמפיין יעלה למשך כעשרה ימים. בתשדירי הרדיו משתתפים בוגרי תגלית מארצות שונות, שמעבירים את המסר של תגלית בצורה אותנטית. מעבר לשימוש בתחנות הרדיו הארציות ולאתרים המובילים בעברית, נעשה גם שימוש בפריזת מדיה ייחודית וממוקדת, הנוגעת לבוגרי תגלית דוברי אנגלית, צרפתית, רוסית וספרדית. התשדירים והבאנרים מפנים למיני-סייט (
www.Taglitisrael.co.il), שמאפשר הרשמה לאירועים.