X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וואלה!
▪  ▪  ▪

הטרנד הווירטואלי עובר לבמה הכי גדולה באינטרנט בישראל. היום (ה'), עלה לאוויר בוואלה! ערוץ חדש לילדים המבוסס על עולם התוכן הווירטואלי של חברת הסטארט-אפ מוגובי (Mogobe).
במסגרת שיתוף הפעולה, תפעל סביבת מוגובי הכוללת משחקים, הפעלות, הרפתקאות ועוד, מתוך אתר וואלה!. ההסכם בין החברות כולל, בין היתר, מיתוג משותף, קידום הפעילות מתוך וואלה!, וכן הקצאת משאבים משותפים לפיתוח סביבת מוגובי הישראלית.
המיזם המשותף מציע לילדים בגילאי 12-6 עולם שמבוסס על ערכים תרבותיים ישראלים ומאפשר להם ליהנות מחוויית תוכן, משחקים וכלי תקשורת בעברית. גולשי האתר יכולים לשחק ולהשתתף בפעילויות שונות באופן שבו לכל גולש יש דמות הפועלת במרחב המוצר, תוך אפשרות לתקשורת מלאה ומוגנת עם דמויות המשתמשים האחרים. ההרשמה לעולם של מוגובי והמשחקים בו הינם ללא תשלום, אם כי שימוש מלא במוצר מתאפשר רק באמצעות רכישת מנוי חודשי בתשלום.
אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "סקרים מהארץ ומהעולם מצביעים על כך ששני שליש מכלל הילדים בגילאי 6 עד 12 גולשים באינטרנט וכי משחקי אונליין וגלישה לאתרי ילדים הינם מהשימושים העיקריים שלהם. החיבור עם מוגובי, שפיתחה עבור קהל יעד זה סביבה עשירה של למידה ויצירה, מציע למאות אלפי הילדים שמבקרים בוואלה! מדי חודש את החוויה הוירטואלית הייחודית הזאת. בהיבט המסחרי, אנו נהיה שותפים בהכנסות פרימיום, הנובעות מתשלום על דמי מנוי חודשיים".
אייל שמי, מנכ"ל ומייסד מוגובי: "אנו גאים שפורטן חשוב כמו וואלה! בחר להתחבר למוגובי. כיום רשומים בעולם של מוגובי למעלה מ-160 אלף משתמשים הנהנים מפעילויות וירטואליות אתגריות בעלות אופי ישראלי. האתר נמצא בפיקוח מנהלים ומערכות סינון חכמות המבטיחים שהילדים יהיו בטוחים באינטרנט. החברה מצפה להמשיך לפתח את העולם הישראלי בשיתוף וואלה! ולהחדיר את המוצר בשווקים נוספים בעולם".
אודות וואלה!:
וואלה! כפורטן המוביל בישראל, משרת קהילה של למעלה מחמישה מיליון יוניקים בארץ ובחו"ל מדי חודש. ערוצי המדיה ב-www.walla.co.il משדרים ומפיצים תכנים מקוריים בשיתוף שורה של ספקי תוכן שונים, לקהלים רבים ומגוונים. על שירותיה המובילים של וואלה! נמנים: וואלה! דואר - שירות דואר אלקטרוני ייחודי בנפח בלתי מוגבל, הניתן בחינם לכל גולשי וואלה! - כיום מונה דואר וואלה! בישראל כ-2.5 מיליון תיבות דואר פעילות, ומהווה בכך את שירות תיבות הדואר ב-web הגדול בישראל; וואלה! תוכן - לוואלה! עשרות ערוצי תוכן מובילים בתחומם, לרבות: חדשות, ספורט, עסקים, תרבות, רכב ואופנה; מנוע חיפוש - שירותי חיפוש באינטרנט במנוע החיפוש מתקדם הנשען על טכנולוגיות של חברת הענק האמריקנית יאהו, עם התאמות שנעשו לצרכי הגולש הישראלי וכן שירותי מידע נוספים ובהם תחזית מזג אוויר, מפות, מילון, שערי מטבע ומניות; סחר אלקטרוני באמצעות אתר וואלה! שופס; לוח דרושים באמצעות אתר וואלה! Jobs; שירותים לתלמידי תיכון ולסטודנטים באמצעות וואלה! לימודים (אתר יורם לימודים); ושירותי תיירות פנים וחוץ באמצעות אתר וואלה! טורס. בנוסף לכך, וואלה! בעלת השליטה ברשת החברתית מקושרים ובאתר הבילויים לילה. סקרי TIM שנעשו בשנה האחרונה, כמו-גם מדידות של מערכות אחרות בלתי תלויות כמו eRate ו-ComScore, מצביעים על כך שוואלה! הוא הפורטן הפופולרי בישראל, בפער ניכר ממתחריו.
אודות מוגובי:
מוגובי היא קבוצה המתמחה בפיתוח עולמות וירטואליים חווייתיים לילדים באינטרנט אשר מעשירים את החוויה התרבותית של הגולש תוך שמירה על סטנדרטים מחמירים של "הגנה על פרטיות" וטיפוח הקשר החברתי בין הילדים בתוך העולמות. הקבוצה שמה דגש רב על נושא הבטיחות באתר, ומקפידה על חשיפת הגולשים הצעירים לעולם תוכן נקי, נטול אלימות ושפה לא נאותה. בנוסף ל-MOGOBE ישראל, מתעתדת הקבוצה להשיק עולמות ילדים וירטואליים בעלי מאפייני תרבות ייחודיים לקהילות שונות במדינות שונות בעולם. לאחרונה גייסה החברה לשרותיה את הסופר איטו אבירם אשר כותב סיפור בהמשכים ותכנים נוספים שישתלבו באתר.

תאריך:  19/11/2009   |   עודכן:  19/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il