הקמפיין החדש יציג את שלושת קווי המוצרים המובילים של המותג: דייסת שיבולת שועל Quaker, דגני בוקר squares, חטיף גרנולה Chewy.
שיבולת שועל, הידועה בסגולותיה הבריאות, מהווה מרכיב חשוב ומהותי בכל מגוון מוצרי חברת Quaker. הקמפיין הינו חלק מבניית מותג העל, המשלב את ערכי הבריאות של שיבולת השועל עם טעם מפנק.
בקמפיין יוצגו שלושה סרטונים המציגים מציג שדה שיבולת שועל הנארז לתוך אריזות המוצרים השונות, ומדגיש את החיבור וההתמחות של מותג קוואקר בשיבולת השועל.
הקמפיין בהשקעה של 1,000,000 שקלים יימשך כשלושה שבועות.
Quaker הינו מותג בינלאומי בתחום המזון שמופץ ומשווק על-ידי חברת דיפלומט.