חברת Cal, המובילה בשנה האחרונה אסטרטגיה של חינוך הלקוח לניהול תקציב מאוזן, תיקח בעונה הקרובה של "האח הגדול" את החסות על משימת התקציב באמצעות משחק ממותג נושא פרסים באתר mako.
לשם כך, פתחה Cal גרסה מחודשת של משחק המחשב הפופולרי "כורה הזהב" (gold miner), שמטרתה לחסוך כמה שיותר כסף במהלך החודש, תוך כיסוי מכסת ההוצאות תוך זמן קצר ועם תקציב מוגבל.
בדומה ל"כורה הזהב", גם המשחק של Cal בנוי משלבים, כאשר כל שלב מייצג חודש פיננסי חדש. במהלך כל שלב, על השחקן לנסות לדוג את ההוצאות ה"נכונות" ולהימנע מהחלטות פיננסיות שגויות.
בין כל שני שלבים יוכל השחקן "לרכוש" כלים פיננסיים שמציעה Cal ללקוחותיה כמו הלוואה, פריסת החיוב, דחיית החיוב ושדרוג החשבון. כמו בחיים, הכלים הפיננסיים יסיעו לגולש "לגמור את החודש", ולעבור לשלב מתקדם יותר במשחק.
הזוכה במשחק ניהול התקציב יקבל כרטיס אשראי טעון ב-10,000 שקלים מתנת Cal.