אריק זאבי הוא כוכב הקמפיין החדש של מגדל שיעלה בימים הקרובים לטלוויזיה, בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקלים. משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום השיווק והפיתוח העסקי בקבוצה, משה תמיר, מספר, כי במסגרת הקמפיין לומד זאבי עד כמה פשוט להיכנס לאתר האינטרנט של מגדל
www.migdal.co.il להבין מהם הצרכים הפנסיוניים וכמה כדאי לכל אחד מאיתנו להשקיע בביטוח למקרה מוות, כדי להבטיח את רווחתה העתידית של המשפחה, במקרה אסון, חלילה.
"מחקרים שאנחנו עורכים על נכסי מותגים בתחום הביטוח מראים שגם בימי משבר כלכלי, הפרמטר החשוב ללקוחות הוא השקיפות של חברת הביטוח והבהירות של המסרים שלה לציבור. כל המחקרים שעשינו בארץ מעלים שבהחלטת הקנייה בתחום הביטוח, מייחס הלקוח הישראלי לבהירות ופשטות המסר של חברת הביטוח חשיבות כפולה כמעט מאשר לפרמטר כמו תשואה ורווחים (32% לעומת 17% בהתאמה), חושף תמיר ומספר כי מוטו ההפשטה של המונחים הביטוחיים והבהירות של המסרים הוא שהנחה את אנשי מגדל - הן בגיבוש התכנים הן בעיצוב הנראות והכלים האינטראקטיביים של אתר מגדל, שזכה רק באחרונה גם במקום הראשון בקטגוריה שלו בתחרות WEBI היוקרתית לאתרי אינטרנט. גם הקמפיין הנוכחי, מדגיש משה תמיר, נועד לסייע לסוכני מגדל להגביר את מודעות לקוחותיהם לחשיבות רכישת ביטוח ריסק למקרה אסון".
מנהלת התקשורת השיווקית של מגדל, זהר שטיינפלד, מסרה כי על הפקת הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום של מגדל, פרסום יהושע, אחראים: מנהל קריאייטיב: עידו קריב, קופירייטרים: דוד כהן ועמית סטולר, ארטדיירקטור: דפנה אורנר, סמנכ"ל לקוחות: שרון עמיר, סמנכ"ל אסטרטגיה: ליאור ארן, פלנר: לידור זוהר, סופרווייזר: עינת דז'יגן תקציבאית: נועה שחם, מפיקה: עמנואל רז, חברת ההפקה: שושי ואודי, במאית: דפנה לוין.