X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Actelis Networks
▪  ▪  ▪
טוביה בר לב [צילום: יח"צ]

חברת הסטארט אפ הישראלית Actelis Networks®, הספקית הגלובלית המובילה של פתרונות אתרנט על-גבי נחושת, הודיעה היום כי טוביה בר לב, מייסד החברה ומי שמכהן כמנכ"לה בשנים האחרונות, יכהן, בנוסף לתפקידו כמנכ"ל, גם כיו"ר החברה. היו"ר הקודם, קמרן אליאן, ימשיך לכהן כדירקטור בבורד. אליאן הינו אחד ממייסדיה של החברה, ביחד עם בר לב בשנת 1998.
"קמרן אליאן, יזם סדרתי ויו"ר של Global Catalyst Partner, מוכר בזכות מנהיגותו וכישרונותיו העסקיים אשר הפכו להיות לנכס ותרמו להצלחתה של אקטליס", אומר בר לב. "אליאן ימשיך למלא תפקיד מפתח בצמיחתה של החברה. אני מוקיר תודה להדרכתו של אליאן במהלך השנים ומצפה מאד להמשך תרומתו לחברה".
עם למעלה מ-200 לקוחות (ספקיות שירותים) ברחבי העולם, הצליח בר לב לבסס את מעמדה של אקטליס כחברה גלובלית מספר 1, כפי שהוכרה לאחרונה על-ידי אנליסטים של קבוצת המחקר Ifronetics ו-Frost & Sullivan, באספקת פתרונות אתרנט במייל הראשון מעל גבי כבלי נחושת.
"אני שמח ומרוצה לקבל על עצמי את תפקיד היו"ר של החברה, בנוסף לתפקידי כמנכ"ל", אומר בר לב, אשר הקים את החברה בשנת 1998, זאת לאחר שהחזיק בשורה של תפקידי ניהול בחברות תקשורת. זהו זמן מרתק עבור אקטליס שכן אנו ממשיכים לחוות צמיחה משמעותית בשוק שלנו. כיו"ר וכמנכ"ל בעל תפקידים מורחבים אני אעבוד באפן צמוד עם הבורד ועם עמיתי באקטליס על-מנת להוציא לפועל את התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח ועל-מנת להכין את החברה להצלחה נוספת בשנת 2010".
אודות Actelis Networks
Actelis Networks היא חברה פרטית שמרכזה בעמק הסיליקון בקליפורניה ולה מרכז פיתוח בפתח תקוה, ישראל. מוצרי המָייל הראשון של האתרנט (EFM) שלה כבר הוכחו בשטח והם משלבים בין הטכנולוגיה החדשנית ועטורת הפרסים EFMplus™ להעברה על-גבי נחושת ומערכת שלמה של יכולות מיתוג אתרנט מבוססות תקנים.
המערכות מיועדות לספקי תקשורת אשר מרחיבות את ההגעה של שירותי אינטרנט על-גבי רשתות נחושת קיימות. טכנולוגית EFMplus של אקטליס עושה שימוש בטכניקות מתקדמות לעיבוד אותות דיגיטליים וניהול ספקטראלי דינמי (DSM) ברמת החיבור, זאת כדי ליצור אתרנט אמין ועתיר ביצועים. אלה משלימים במאה אחוז את השירותים הישנים שכבר מותקנים ברשתות נחושת. ליכולות מיתוג האתרנט לספקי תקשורת של אקטליס יש הסמכת תואמוּת למפרטים MEF 9, MEF 10, MEF 14 ו MEF 18. עם התקנות של 150 ספקי שירותי רשת בלמעלה מ-35 מדינות.
אקטליס מביאה היסטוריה עשירה של הצלחה וחדשנות לשוקי התקשורת והעסקים. Actelis Networks והלוגו של Actelis Networks הם סימני מסחר רשומים, ו-Carrier Ethernet over Copper, EFMplus ושלושת ה-R של EFM הם סימני מסחר של Actelis Networks, Inc. המוצרים המתוארים לעיל כלולים בפטנט אחד או יותר שבתהליכי רישום בארה"ב ובמדינות זרות. כל סימני המסחר האחרים שנעשה בהם שימוש בהודעה זאת הם רכושם של בעליהם, בהתאמה. מידע נוסף באתר www.actelis.com.

תאריך:  24/11/2009   |   עודכן:  24/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il