X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ICQ
▪  ▪  ▪

חברת ICQ גאה להכריז כי אפליקציית ICQ המוצעת להורדה חינם הגיעה ישר למקום הראשון במצעד ההורדות ב-iTunes. בפחות מ-48 שעות לאחר השקתה, אפליקציית החינם של ICQ עלתה ישירות למקום הראשון בחנות המקוונת של iTunes בגרמניה, ותוך 48 שעות נוספות עלתה למקום הראשון בהורדות גם ב-iTunes בישראל.
הגרסה הרשמית של ICQ ל-iPhone, אותה ניתן להוריד אך ורק מ-iTunes, מהווה קישור מושלם לתוכנת ICQ המותקנת על שולחן העבודה: משתמשי ICQ המחזיקים בבעלותם iPhone יכולים לשמור על קשר עם אנשי הקשר שלהם ב-ICQ גם כשהם בתנועה, בכל רגע נתון ומכל מקום.
האפליקציה, הנמצאת כעת בצמרת מצעד ההורדות, שוברת את כל מחסומי התקשורת הגלובלית על-ידי מתן גישה לשירות המסרים המיידים המצליח תוך שמירה על הנוחות בשימוש בטלפון סלולרי. האפליקציה מאפשרת למשתמשי iPhone לתקשר בצורה יעילה אף יותר, באמצעות שימוש ב-ICQ כאשר הם בתנועה.
כל משתמשי iPhone יכולים להוריד את אפליקציית ICQ בחינם מ-iTunes וליהנות משימוש בשירות המסרים המיידים של ICQ על הטלפון הנייד האישי שלהם ללא תשלום. היישום מאפשר גם שימוש בצלילי ICQ ובמשלוח שדונים וטיזרים לחברים, תוך התכתבות עם חברים הלוך ושוב. בנוסף, המצלמה המובנית ב-iPhone מאפשרת למשתמשים להפוך גם את התמונות המצחיקות ביותר לשדוני ICQ אישיים.
"עופר עובד, סמנכ"ל עסקים ב-ICQ מוסר: אפליקציית ICQ ל-iPhone היא חלק מפעילותה המתמשכת של חברת ICQ בפלטפורמת הסלולר, ומגיעה בהמשך להשקת מכשיר הסלולר הממותג ICQ בגרמניה. על-ידי יצירת אפליקציה המספקת את חווית השימוש בתוכנת המסרים המידיים, ICQ שוב שמה את המשתמשים במרכז ומספקת את כל צרכיהם באמצעות מרכז תקשורת כולל ובתוספת החופש והגמישות הנחוצים לתקשורת אפקטיבית.
אודות ICQ:
ICQ היא חברת מסרים מידיים מובילה, עם קהילת משתמשים מגוונת בעולם ובישראל המונה מעל 38 מיליון משתמשים פעילים. תוכנת ICQ הינה כלי תקשורת אישי המספק שירותי תקשורת מקיפים אשר מאפשרים דיאלוג בין מגוון אמצעי תקשורת. ICQ נמצאת בראש טבלאות ההורדות באתרי ההורדה המובילים בשוק (כדוגמת download.com ואחרים). תוכנת ICQ כוללת ממשק משתמש ידידותי, אפשרויות תקשורת מורחבות וקהילת משתמשים דינמית, וזמינה להורדה חינם ב-17 שפות באתר www.icq.com הושקה לראשונה בשנת 1996 על-ידי חברת מיראביליס הישראלית ובשנת 1998 נרכשה על-ידי AOL האמריקנית.
אפליקציית ICQ ל-iPhone זמינה להורדה חינם ב-www.apple.com/iphone. גרסת ICQ6.5 זמינה להורדה חינם ב-www.icq.com/download.

תאריך:  25/11/2009   |   עודכן:  25/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il