X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גליל סופטוור
▪  ▪  ▪

חברת גליל סופטוור מנצרת חתמה לאחרונה על חוזים לאספקת שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה עם שני לקוחות חדשים. מנכ"ל החברה, אינאס סעיד, מעריך כי החוזים החדשים יגדילו את היקף הכנסות החברה בכשני מיליון שקלים בשנה.
עוד אמר סעיד, כי בעקבות החוזים החדשים יגדל מספר המהנדסים שמעסיקה החברה לכ-75. כיום מעסיקה החברה כ-60 מהנדסים מאזור הגליל, רובם מהמגזר הערבי.
הלקוחות החדשים של גליל סופטוור הם החברות dbMotion ו-Neocleus.
dbMotion היא חברת תוכנה ישראלית, המספקת מוצרים המיועדים לסטנדרטיזציה ואיחוד בין מערכות מידע רפואיות. החברה הוקמה ב-2004 ומעסיקה כיום כ-150 עובדים (כ-100 מהם בישראל).
Neocleus היא חברה ישראלית, שנוסדה בשנת 2006. החברה מספקת פלטפורמה חדשנית לוירטואליזציה של תחנות קצה, שמאפשרת חסכון בהוצאות, שיפור אבטחת המידע, וייעול של ניהול תחנות עבודה ומחשבים ניידם. מוצר הדגל של החברה - NeoSphere - המתבסס על דור שני של hypervisor מסוג 1, או bare metal hypervisor - מבודד ומאבטח שתי מערכות "חלונות" הרצות בו-זמנית על אותה תחנת קצה, כאשר שתי המערכות מנוהלות על-ידי שרת מרכזי. החברה מעסיקה כ-35 עובדים בארה"ב וישראל.
"החוזים החדשים שחתמנו מוכיחים פעם נוספת את ההיגיון העסקי שעמד מאחורי הקמת החברה", אמר מנכ"ל גליל סופטוור, אינאס סעיד, "במקום לפנות לחברות בחו"ל, במקומות זולים כמו הודו, סין או מזרח אירופה, חברות ישראליות מעדיפות לפנות אלינו. זאת, בזכות העובדה שגליל סופטוור מסוגלת לספק כמה יתרונות במקביל: כוח עבודה מיומן, עלויות אטרקטיביות לפרויקטים כאלה, קרבה פיזית ותרבותית ועוד".
איציק דנציגר, יו"ר החברה, אמר כי "החברה ממשיכה לבסס את מעמדה כחברת Nearshore מובילה בישראל. אנחנו גאים בכך שבאמצעות הערך שאנו מביאים ללקוחותינו אנחנו מצליחים לצמוח ולבצע גם משימה חברתית-לאומית של שילוב בני מיעוטים בתעשיית ההיי-טק הישראלית".
גליל סופטוור פועלת בנצרת ומעסיקה מהנדסי תוכנה מיומנים מהגליל, בעיקר מהמגזר הערבי. החברה מספקת שירותי מיקור-חוץ של פיתוח ובדיקות תוכנה לחברות היי-טק ישראליות. המטרה של החברה היא להשתמש בכוח האדם הטכנולוגי, האיכותי והלא מנוצל הקיים במגזר הערבי לטובת חברות ההיי-טק הישראליות.
מנכ"ל החברה הוא אינאס סעיד, שבתפקידו הקודם היה מנהל מכירות במרכז אירופה של חברת ECI. לפני-כן כיהן סעיד כמנהל בכיר במרכזי פיתוח גדולים של חברות נוקיה ואריקסון באירופה ובארה"ב.

תאריך:  29/11/2009   |   עודכן:  29/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il