X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כלל ביטוח
▪  ▪  ▪

חברת כלל ביטוח וסוכני החברה ממשיכים לקראת חג הפסח המתקרב במסורת שהחלו בה עם פרוץ המשבר הכלכלי האחרון. החברה תעניק את הכספים שיועדו לאירוע הרמת הכוסית ולשי הפסח לסוכנים למימון פרויקט חברתי עבור אוכלוסיה נזקקת.
התרומה הפעם, בסך של כ-100 אלף ש"ח, תועבר ל"ילדים - המועצה לילד החוסה" עבור "מפגש אם וילד" - שבוע קייטנה בתנאי נופש לילדי פנימיות ואמהותיהם, בהנחיית צוות מקצועי. הקייטנה מאפשרת לילדים שהורחקו מבתיהם בילוי חווייתי בחברת האמהות שמהן הופרדו בגלל המצוקה הקשה בבית.
באיגרת לסוכני כלל ביטוח הודה מנכ"ל כלל ביטוח אביגדור קפלן לסוכנים על נכונותם הנמשכת לוותר על השי המסורתי ולהתגייס למען הקבוצות החלשות בישראל.
"בהמשך לפעילותנו לאורך כל השנה בתרומה לקהילה, נראה כי גם בערב פסח השנה המצב בארץ עודנו מחייב אותנו להטות שכם לטובת הזקוקים לעזרה ולהציבם בראש סדר העדיפויות שלנו. לכן, בחרנו גם הפעם להעביר את הכספים המיועדים להרמת הכוסית ולמתנת חג הפסח, בתוספת תרומה משמעותית מטעמנו, לאלה הזקוקים להם בכל ימות השנה," כתב קפלן.
הוא הוסיף: "עם פרוש החג, חשוב שנזכור כי חיים בקרבנו אלפי תינוקות, פעוטות וילדים במצוקה. ילדים אלה חוסים בפנימיות בכל רחבי הארץ, הרחק ממשפחותיהם, מהן הוצאו עקב הזנחה, התעללות גופנית ונפשית או תפקוד לקוי של הוריהם. אנו, ב"כלל ביטוח", מאמינים כי הנותן הוא המקבל. לכן, החלטנו להעביר לכבוד חג הפסח הקרוב, תרומה ניכרת מטעם החברה וסוכניה עבור קייטנת קיץ מיוחדת במינה לילדים אלה ולאמהותיהם".
פרופסור שמעון שפירו, יו"ר המועצה לילד החוסה, הודה לכלל ביטוח ולסוכנים על התרומה, והדגיש את חשיבותה להתפתחותם ועתידם של הילדים שישתתפו בקייטנה.
"שרותי הרווחה שואפים לשמר, לשקם ולטפח את קשרי המשפחה של הילדים הגדלים מחוץ לבית, גם אם המעורבות של האמהות בחיי ילדיהן היא חלקית" אמר פרופסור שפירו.
"בקייטנה שתנוהל הודות לתרומת כלל ביטוח וסוכניה ייהנו ילדים רבים ואמותיהם במשך שבוע ימים מפעילות חווייתית נעימה, משוחררת מלחצים, בהדרכת מטפלים. הקייטנה תתקיים בפנימית "בית אפל" בגן יבנה, בתנאי אירוח מלאים. מנסיוננו אנו יודעים שהימים המעטים האלה מצליחים לחזק באופן משמעותי את מערכות היחסים בין הילדים והאמהות".
דורית זינגר, סמנכ"ל שיווק ומו"פ בכלל ביטוח, ציינה כי בעבר העבירו כלל ביטוח וסוכניה את תמורת השי לסוכנים לרכישת חבילות מזון לנזקקים, ולתמיכה בנפגעי אסון המטוס הסיבירי בשנת 2002. בקיץ שעבר מימנה כלל ביטוח באמצעות אירגון "מתן" קייטנה ל-ילדים חוסים בכפר הילדים בכרמיאל. לכלל ביטוח מחוייבות לפעולה למען הקהילה המתבצעת במשך כל השנה.
על-פי הדו"ח הכספי לשנת 2002 תרמה כלל ביטוח 1.6 מיליון ש"ח למטרות הומניטריות, המהווה יותר מאחוז מרווחי החברה.
על-פי נתוני המועצה לילד החוסה יש כיום בישראל כ-8000 ילדים שהוצאו מבתיהם בגלל מצוקות קשות בבתיהם. המועצה היא אירגון מתנדבים שמטרתו לשפר את איכות חייהם של הילדים החוסים, כדי שיגדלו להיות מבוגרים עצמאיים ומועילים. לצורך זה המועצה פועלת כשדולה למען שמירה על זכויותיהם של הילדים, ובמקביל עוסקת בגיוס כספים והפעלת פרוייקטים חינוכיים, שיקומיים וטיפוליים בתוך הפנימיות.

תאריך:  06/04/2003   |   עודכן:  06/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il