X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪
דודו ארז [צילום: יח"צ]

קליק, מותג השוקולד המוביל בקרב בני הנוער מבית יוניליוור, משיק לרגל תחילת עונת השוקולד מהלך רחב היקף, באמצעות משרד ראובני פרידן IPG, תחת המסר "קליק פרוטקציה". במהלך, הכולל בין השאר מבצע פרסים יוצא דופן, השקת חטיף בר חדש - קליק כדורים וקמפיין טלוויזיה בכיכובו של דודו ארז, השקיעה החברה כחמישה מיליון שקלים.
את קמפיין הפרסום, יוביל דודו ארז אשר יוכיח בדרכו הייחודית למה לא צריך להיות "בן של.." בשביל לזכות בפרסים בהם זוכים בדרך-כלל רק בעלי הקשרים.
הרעיון למבצע פותח ביחד עם קבוצות חשיבה של בני נוער. מתוך המפגשים עמם עלה כי מעבר לרצונם בפרסים מיוחדים, חשוב להם לזכות בפרסים "שיראו לעין" - בהם יוכלו להתגאות בפני חבריהם. בעקבות תובנות אלה פותח הקונספט של "קליק פרוטקציה".
קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת קטגוריית חטיפים מתוקים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "מותג קליק הינו המותג המוביל בתחום החטיפים המתוקים. כמדי שנה מפתיע המותג עם חדשנות ושפה יוצאת דופן. החלטנו השנה לפנות אל קהל היעד שלנו - בני נוער עם מבצע פרסים שווים במיוחד ברוח קהל היעד הצעיר וברוח הקטגוריה. הפרסים שיוגרלו בתכיפות גבוהה, מגוונים ואנו מקווים כי יתנו לזוכים בהם הרגשה מיוחדת. בחרנו להוביל את המבצע באמצעות דודו ארז, המשתלב בדרכו יוצאת הדופן בשפה התקשורתית ורוחו של המותג. אנו בטוחים שהמפגש של קליק עם בני הנוער בחורף הנוכחי ייזכר בקרבם כחוויה ייחודית ויעמיק את הקשר שלהם עם המותג".
מבצע קליק פרוטקציה מזמין את המשתתפים לרכוש מוצר ממוצרי קליק, לשלוח את קוד כמבצע המוטבע על-גבי המוצר באמצעות SMS או באמצעות טלמסר ולהשתתף בהגרלה יומית של מאות פרסי פרוטקציה. בין הפרסים: היכל נוקיה למשחק פרטי עם החבר'ה, לימוזינה צמודה למספר שעות, מנוי שנתי לספר צמרת, שופינג עם סטייליסט, סוויטה במלון ועוד ועוד.
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 למשך ארבעה שבועות. כמו-כן יכלול המהלך פעילות אינטרנט רחבת היקף, קמפיין סלולר, קמפיין יעודי למגזר החרדי ופעילות בנקודות המכירה.
לרגל פתיחת העונה משיק קליק חטיף בר חדש המצטרף לסדרת הברים של קליק הכוללת שבעה מוצרים: חטיף קליק כדורים - חטיף כדורי דגנים עם נוגט מצופים בשוקולד חלב. החטיף החדש, פותח על בסיס מוצר הדגל של החטיפים בתפזורת ומציע את הכדורים בפורמט חדש, המשמר את הנאת "הקרנצ'יות" של הכדור עם ציפוי השוקולד מבחוץ בצורה חדשה של בר. החטיף שזכה לציונים מצוינים מבחני טעימה, מוצע לצרכן במחיר מומלץ של 4.5 שקלים לחטיף במשקל 40 גרם.
בנוסף, בעקבות ההצלחה בעונה הקודמת, חוזרות שתי מהדורות מיוחדות לחורף של קליק בתפזורת: קליק לבבות - לבבות דגנים פריכים בציפוי שוקולד לבן ובציפוי שוקולד חלב. וקליק סוכריות קופצות - כדורי דגנים פריכים מצופים שוקולד חלב וסוכריות קופצות וכדורי דגנים מצופים שוקולד לבן. החטיפים מוצעים במחיר מומלץ של 5.5 שקלים לאריזות במשקל 75 גרם.
שוק החטיפים המתוקים מוערך ב-212 מיליון שקלים. את הקטגוריה מוביל מותג קליק עם נתח שוק של 19.4% - פי שניים מנתח השוק של פסק זמן וקינדר בואנו - המותגים הנמצאים במקום השני בקטגוריה (נילסן, מצטבר שנתי, אוקטובר 09). בשנה האחרונה צמח קליק ב-4% (לעומת צמיחה שלילית של השוק העומדת על 4.6%).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  06/12/2009   |   עודכן:  06/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il