X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪

לכבוד חג חנוכה, חג הניסים, תעלה ביום ראשון, 13 בדצמבר, בערוץ HOT Family (ימים א'-ה', בשעה 21:00) סדרת תוכניות מקור חדשה בשם "סיפורי עוצמה", בהנחיית איריס הוד ובהשתתפות ד"ר טל בן שחר. התוכנית שעוסקת בצמיחה וגדילה למרות ומתוך התמודדות, בנויה ממפגשים אישיים שערכה איריס הוד עם שורה של אנשים מעוררי השראה, שהחיים הפגישו אותם עם קשיים ואתגרים מסובכים. במהלך חייהם, בעקבות אירוע משמעותי, הם גילו בתוך עצמם כוחות פנימיים שלא הכירו קודם ואשר סייעו להם לקום מהפגיעה הקשה. כולם התמודדו עם הקשיים בהצלחה ואף צמחו מהם והפכו בעצמם למקור השראה או ריפוי לאנשים רבים אחרים.
בסיומו של כל מפגש, איריס הוד פוגשת את ד"ר טל בן שחר, מרצה מבוקש בנושא פסיכולוגיה חיובית ומחבר הספרים: "באושר ואושר" ו-"אושר אפשרי", ומדווחת לו על המפגש ועל התובנות שלקחה ממנו. בן שחר מספר לה מה הפסיכולוגיה החיובית יכולה להציע באותו תחום.
מטרת התוכנית היא להעניק השראה לכל מי שנתקל בחייו בקשיים, באמצעות מפגש עם אנשים שיכלו לקשיים גדולים ואף גדלו מהם.
רשימת המשתתפים בתוכנית החדשה:
הזמר עמיר בניון, שמדבר על השקפת עולמו, על הדרך המיוחדת שבה הוא הולך ועל האמת שהוא מחפש בסבך החיים בארץ ובתעשיית המוזיקה. הרקע הקשה שממנו בא, היצירה וההתעקשות על האמת שלו, הם שריפאו אותו ומאפשרים לו לשרוד בעולם המתעתע של תעשיית הבידור.
שני בן חיים - שאיבדה בעל ותינוק בתאונת דרכים. היא החליטה להמשיך לחיות, למדה את שיטת "העבודה" של ביירון קייטי, הידרותרפיה, יוגה ועוד, והפכה למטפלת, במיוחד לאנשים שחוו אובדן.
אילון נופר - ממקימי "מיומנה", שבגיל 33 חלתה בסרטן ולאחר מכן במחלה קשה נוספת. לאורך תקופת ההחלמה יצרה ופיתחה אילון מערכות יצירה המאפשרות להתמודד עם חולי וכאב, ותוצאתם הוא המופע "מומנטום".
ד"ר אביעד דוידוביץ' - וטרינר שלמד ויטרינריה באיטליה, נפצע במהלך פעילות ספורטיבית והפך משותק ברגל אחת. הוא לא הרים ידיים והצליח לרפא את עצמו לחלוטין והפך למרפא ברייקי ובשיטות הילינג שונות שאותן הוא גם מלמד.
עלי אבו עווד - פלשתיני שישב בכלא הישראלי מספר שנים ולאחר מכן איבד את אחיו הבכור שנורה במחסום. לאחר שחייו התנפצו פגש עלי את יצחק פרנקנטל, שהקים את פורום המשפחות השכולות, והפך בעצמו לפעיל שלום שמנסה להוביל מהלך של התנגדות ללא אלימות.
שי אור - יליד קיבוץ בית זרע שבמהלך לימודיו באקדמיה למוזיקה החל להרגיש שאינו טוב מספיק ונקלע לדיכאון. בעקבות דברי מורה רוחנית שפגש, שאמרה לו שאולי אינו צריך לעסוק במוזיקה, הבין שהתשובות נמצאות בתוכו והפך למטפל בנושא של "הורות כמעשה ניסים".
סאם לוי - מוסיקאי ואיש מחשבים שסבל מפריצת דיסק. לאחר ניתוח גב כושל, הצליח לרפא את עצמו באמצעות שיטה שפיתח בשם "אהבה רבה", שמהותה עבודה אנרגטית ששואבת ממקורות יהודיים ונבחנה גם בהיבטים מדעיים.
שרית מאור - בוגרת החוג לקולנוע, שאביה התאבד באותו אופן שבו נראה הדבר בתסריט שכתבה על חלום שחלמה. לאחר ששקעה בדיכאון, למדה קונדליני יוגה והפכה בעצמה למורה ליוגה.
דורון אלמוג - אלוף פיקוד דרום ומפקד סיירת צנחנים לשעבר, שהפך לאב לילד שסובל מפיגור קשה. לאחר שחרורו מהצבא הקים אלמוג כפר שיקומי מיוחד במטרה לאפשר לבנו חיים גם אחרי גיל 21.
דרור דגן - לוחם ומפקד בסיירת דובדבן שבמהלך חופשת השחרור שלו נפצע אנושות והפך למשותק. לאחר קרב קשה על חייו, כיום הוא פועל למען פצועים קשה שזקוקים לתמיכה.
איריס הוד, מנחת התוכנית, היא אשת טלוויזיה ותיקה ומוערכת, ממקימי חברת הכבלים ICP, נגה תקשורת, ערוץ 8 וערוץ הילדים. זו הסדרה השנייה שבה הוד עוברת לעמוד מול המצלמה, לאחר "מפגשים משני חיים" שעלתה לאחרונה בערוץ הבריאות וניתנת כעת לצפייה ללא תשלום גם ב-HOT V.O.D.
"סיפורי עוצמה" - ימים א'-ה', בשעה 21:00, החל מ-13.12, בערוץ HOT Family.

תאריך:  06/12/2009   |   עודכן:  06/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il