X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון עזר מציון
▪  ▪  ▪

אתמול, ביוזמתו של ח"כ זאב ביילסקי, נערך בכנסת יום התרמה למאגר מח העצם הארצי של ארגון עזר מציון. זוהי הפעם הראשונה שהמבצע מגיע למשכן. עשרות אנשים פקדו את תחנת ההתרמה ונתנו דגימת דם. בין התורמים היו: השר אלי ישי וח"כ אופיר אקוניס. חברי כנסת רבים הגיעו אך לא תרמו מפאת גילם. ראש הממשלה מר בנימין נתניהו לחץ את ידו של אלי טובבין ואיחל לו בהצלחה עם מציאת תורם מתאים.
המבצע של עזר מציון, כולל איסוף דגימות דם ותרומות כספיות לצורך מימון הבדיקות. ההתרמה תיערך היום, שלישי ה-8.12 בשעות 10:00-20:00, לצורך המבצע גייסה העמותה אלפי מתנדבים שיפעלו בעשרות נקודות התרמה בכל רחבי הארץ.
המבצע נערך לטובת מציאת תורם מח עצם לאלי (איליה) טובבין, בן 33, חולה בלוקמיה, עלה לארץ בשנת 92 ממוסקבה, נשוי ואב לנטלי בת ה-6. אלי עובד חברת מייקרוסופט. בנוסף, למציאת תורם מח עצם לאלן כהן מני יורק, נשוי, ואב לשתי בנות 12. בנוסף להם ממתינים היום עשרות חולים ישראלים בצפייה למח עצם מתאים שיוכל להציל את חייהם.
ד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי למח עצם של עזר מציון: "אני קוראת לעם ישראל לבוא ולהירתם למאמץ להצלת אלי טובבין - אם בבדיקת הדם בתחנות ביום שלישי ואם בתרומה כספית. מדובר בבדיקת דם פשוטה שיעודה להציל חיים. ככל שיגיעו יותר אנשים לתחנות ההתרמה כך יגדל הסיכוי למצוא תורם מתאים. אנחנו מקווים כי במהלך המבצע ימצא תורם מתאים להצלתו של אלי. חשוב לומר כי התורמים הפוטנציאליים יצורפו למאגר הלאומי למח עצם של עזר מציון וישמשו את כלל החולים הזקוקים למוח עצם היום ובהמשך. תרומה היום תגביר משמעותית את הסיכוי להצלת חיי אחרים בעתיד".
בארגון מבקשים כי מי שכבר תרם בעבר ונמצא במאגר ימנע מתרומה כפולה. לבדיקה, האם אתם במאגר באמצעות הקשת תעודת זהות בכתובת האינטרנט: www.ami.org.il/default.asp?V_DOC_ID=2608.
בארגון עזר מציון מדגישים כי כל מבחנה שתיאסף, תיבדק ותוכנס למאגר. הארגון מבקש את עזרת הציבור במימון המבצע לאור העובדה כי עלות בדיקת כל מבחנה הינה 180 שקלים.
לתרומה של 10 שקלים שלחו SMS עם המספר 10 למספר 2030. התקשרו 1800-236-236 לתרומות או לבירור מוקד ההתרמה הקרוב לביתכם. לפרטים על נקודות איסוף דגימות, שאלות נפוצות ומידע כללי: www.ami.org.il.

תאריך:  08/12/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il