X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת למטייל
▪  ▪  ▪

אתר קבוצת למטייל (www.lametayel.co.il) בשיתוף פלא-פה - בוטיק שיווק, המתמחה בפעילות שיווק ויראליות ורשתות חברתיות (www.pelepe.com), יזמו משחק מחבואים סביב דמותו של חיידק הטיולים באמצעות אפליקציית פייסבוק. "חיידק הטיולים" הינה דמות חדשה שתלווה את למטייל בעתיד גם בקמפיינים פרסומיים ובמיתוג מגוון המוצרים שמציעה הקבוצה.
מטרת המשחק הייתה לתייג את חיידק הטיולים בתמונות השונות של הגולשים באמצעות תיוג/סימון תחושת החופש בכל תמונת טיול, טבע, נוף בארץ ובעולם. למעשה לא מדובר בדמות מוחשית, אלא בתחושת החופש שהיא חיידק הטיולים.
הגולשים התבקשו לתייג את חיידק הטיולים בכמה שיותר תמונות, שלהם ושל חבריהם, ולהזמין כמה שיותר חברים למשחק. מי שלו מירב התיוגים יזכה בפרס הגדול: כרטיס טיסה לאיטליה וסכום של 500 דולר לבזבוזים.
אפליקציית המשחק זכתה להצלחה עצומה כאשר בסיום הקמפיין שארך כחמישה שבועות, חיידק הטיולים מתויג ביותר מ-100 אלף תמונות ומעל לחצי מיליון איש נחשפו אליו. בכך קבעה דמות החיידק שיא והפכה לדמות המתויגת ביותר בפייסבוק.
לדברי יובל לימון, מנכ"ל למטייל, מדובר בהצלחה אדירה לקבוצה: "'משחק המחבואים' של חיידק הטיולים הוביל להשתתפות סוחפת וזאת ללא כל פרסום. רבים רצו לתייג את חיידק הטיולים ובכך להראות איפה ומתי הם הרגישו חופשיים וזה בדיוק המסר אותו משדרת למטייל - החופש לטייל, לחוות, להכיר ולגלות. בנוסף, קמפיין ברשת חברתית תואם את חזונה של הקבוצה ושל אתר למטייל שעוד מהקמתו לפני כעשר שנים, שם לו למטרה להחדיר את נושא הקהילתיות ושיתוף הגולשים ביצירת התכנים".
עומר אסף, מנכ"ל חברת מפלא-פה אשר הפעילה את הקמפיין מסביר כי "בעת פיתוח קונספט המשחק הושם דגש על איתור מנגנון משחק פשוט, שיעצים את פעילות הגולשים ולמעשה יהפוך את המשתתפים לשגרירי ההפצה. מנגנון המעקב בפייסבוק אחר פעילות ההפצה של כל שחקן הייתה התשובה המושלמת לכך: פייסבוק מאפשר לדעת מי שלח למי ומתי, בין אם דרך מייל פנימי, בין אם דרך פרסום על הקיר ובין אם דרך לינק אישי - בצורה הזאת ניתן לנטר בצורה כמעט מושלמת את תהליך ההפצה הויראלי".

תאריך:  08/12/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il