X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת לפידות
▪  ▪  ▪

קבוצת לפידות, מהחברות הגדולות בישראל בתחום הפארמה ואיכות החיים, תציין השבוע 30 שנות פעילות להיווסדה באירוע רב משתתפים שיערך בתל אביב. במעמד זה, אליו צפויים להגיע בכירי המשק, שותפים עסקיים ועובדי החברה, תשיק החברה לראשונה את החזון שילווה אותה מעתה והלאה, אליו הותאמה ההצהרה: "בריאות ואיכות לחיים", "Quality For Life", המדגישה ומחזקת את תפישת החברה שחרטה על דגלה ייבוא ושיווק של מוצרים איכותיים, ראשונים, ומובילים בפתרון שהם מציעים.
הבחירה במוטו לא נעשתה במקרה. במשך 30 שנות פעילותה האמינה והשקיעה קבוצת לפידות במוצרים ושירותים אשר תרמו תרומה משמעותית לאיכות חייו של הלקוח ושיפרו את האפקטיביות של הקהילה המקצועית. הקבוצה עשתה זאת באמצעות מספר חברות מובילות שהיא מחזיקה, החל מחברת לוכסמבורג תרופות המשווקת מוצרים רפואיים רבים, שותפתה העסקית - חברת פרינג פרמצויטיקלס, בקטלאב דיאגנוסטיקה, ביו-פרו ולפידות פארמה וכן בחברות מתחום הלייף סטייל ואיכות החיים כגון לפידות ספורט ולוכסויז'ן.
לפידות גרופ הוקמה לפני 30 שנה על-ידי עמי לפידות. החברה התבססה מראשית דרכה על נציגויות של מספר חברות תרופות מהגדולות בעולם. במקביל, רכשה הקבוצה מספר רב של חברות ומותגים והיא חולשת כיום על יותר מ-30 מותגים בתחומים השונים. כיום מייבאת ומשווקת הקבוצה תרופות מרשם וOTC, מכשור וציוד רפואי, מוצרי אופטיקה, אורתודנטיה, מכשירי כושר, סדרות טיפוח קוסמטי וכן היא מחזיקה ברשת מכוני ספורט וספא ברחבי הארץ והעולם. פעילותה של החברה מתבצעת במסגרת שתי חטיבות עיקריות: חטיבת המדיקל וחטיבת Well Being & Lifestyle. כמו-כן מפעילה הקבוצה יחידות מחקר ופיתוח בשיתוף בתי החולים הגדולים בישראל.
בין המותגים שמשווקת החברה ניתן למנות את רשת מועדוני הכושר וציוד הספורט סייבקס (רשת מועדוני הכושר והספא סייבקס הינה בבעלות מלאה של החברה), עדשות המולטיפוקאל של חברת צייז הגרמנית, ציוד מעבדה של חברת בקטלאב, המותג ריזלטס לטיפול בכינים, חברת רפואת העיניים אלקון, חומר המילוי האסטטי רדיאס, שתלי סיליקון של חברת יורוסיליקון, מותג הטיפוח קרבטרי & אוולין, מותגי על בתחום אופנת משקפי השמש כגון טום פורד, רוברטו קוואלי, נייקי ועוד. הקבוצה מעסיקה מעל ל-270 עובדים. מטה ההנהלה והמרכז הלוגיסטי ממוקמים בפארק התעשיה בקיסריה.
"30 שנות פעילות מגוונות הן הזדמנות לציין חזון לחברה, במטרה לאחד את כל המעורבים והשותפים שלנו לניהולה ולהצלחתה, תחת מחשבה אחת ואחידה אודות פעילותה ויעדיה, שתוביל עשייה עתידית והמשך צמיחה. אנו מאמינים כי הפעילות בשני הסקטורים: Medical ו-Wellbeing & Lifestyle מהווים מרכיב משמעותי בערך הפעילות שלנו ומייצגים תפיסה חדשנית וסינרגיסטית בשווקים בהם אנו פועלים", מסביר יו"ר החברה, המייסד והבעלים, עמי לפידות ומוסיף בסיפוק כי עובדי קבוצת לפידות רואים בעבודתם מקור גאווה ואתגר, המשלבת את אהבת הארץ והאדם עם דרך חיים מקצועית.

תאריך:  08/12/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il