X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חוגלה קימברלי
▪  ▪  ▪

חוגלה קימברלי באמצעות המותג ניקול ממשיכה את המהפכה בקטגוריית המטליות הלחות לניקוי הבית ומשיקה מוצר חדש בקטגוריה, מטליות לחות חד-פעמיות לרצפה. המהלך ייתמך על-ידי קמפיין פרסום נרחב בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים ויכלול סרטון טלוויזיה, קמפיין אינטרנט, יחסי ציבור ופעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO יעלה בכל ערוצי הטלוויזיה בשני גלים.
עמית רוזנברג, מנהל מותג ניקול, מציין כי "הצלחת השקת המטליות הלחות החד-פעמיות לניקוי כללי של ניקול, לימדה כי הצרכן הישראלי מעדיף פתרון פשוט, קל ומהיר כשמדובר בניקיון הבית. המטליות הלחות החד פעמיות לניקוי הרצפה הם תוצר של חדשנות נוספת מניקול שנולדה מתוך הבנה ומחשבה על נוחות וטובות הצרכן".
הקמפיין החדש ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של ניקול ומציג סיטואציות קומיות מחיי היומיום של זוג ממוצע, בהן מוצגת בצורה קומית ההבדלים בין גברים ונשים בכל נושא ההתנהלות בבית ובמטבח. את ההשקה ילווה משרד יחסי הציבור שלמור תקשורת.

תאריך:  14/12/2009   |   עודכן:  14/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il