חברת הכרם, יבואנית ומשווקת יין ואלכוהול המובילה בישראל, משקיעה 1.2 מיליון שקלים בקמפיין רחב היקף למותג אבסולוט וודקה תחת הסלוגן: In an absolute world you rock בעולם אבסולוטי אתה עם הלהקה. משיקה בישראל את אבסולוט רוק, מהדורת אספנים מיוחדת לקראת הסילבסטר כמחווה לעולם הרוק'נרול. הבקבוק עטוף בשמלת עור ומעוטר בניטים.
לדברי רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"ל שיווק בחברת הכרם: "אבסולוט החלה לפני כשלוש שנים מסורת של מהדורות מוגבלות לאספנים לקראת הסילבסטר, מהלך שמוכיח את עצמו כהצלחה גדולה מאוד בישראל וברחבי העולם. אנו צופים שהמהדורה החדשה 'תיעלם' מהמדפים תוך חודש אחד עד חודשיים".
לאבסולוט תשוקה אמיתית ליצירתיות, ובמשך עשורים מוזיקת הרוק מהווה את הכוח המניע בתרבות וביצירה. אבסולוט שיתפה פעולה מספר פעמים בעבר עם עולם המוזיקה, ואבסולוט מהדורת הרוק היא דרך נוספת לחגוג את הרוק'נרול. המהדורה המוגבלת היא פריט אספנות המושק בעולם בדצמבר לקראת חגיגות הסילבסטר.
אבסולוט מהדורת הרוק היא אריזת אספנות במהדורה מוגבלת של כ-3.6 מיליון בקבוקים בכל העולם. מהדורות קודמות מבית אבסולוט כוללות את אבסולוט מסקרייד (נשף מסכות) אבסולוט דיסקו, אבסולוט בלינג בלינג ואבסולוט מיני בר (פופ אפ).
הקמפיין כולל פרסום במגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות, קמפיין בארים ומועדונים (של לעומק התודעה). בנוסף, מעצב מטעם הכרם יעצב כ-50 חנויות אלכוהול ברחבי הארץ.
בקמפיין אינטראקטיבי באינטרנט, שעולה בימים אלו לרשת, יכולים הגולשים להפוך לכוכבי רוק ולהופיע מול קהל וירטואלי בקליפ ברוח הקמפיין, אותו יוכלו להעביר לחברים. ואף לזכות בכניסה לאירוע אבסולוט רוק בו יעלו ויופיעו אגדות הרוק הישראלי להקות משינה ורמי פורטיס.
שוק האלכוהול בישראל: - היקף שוק הוודקה בישראל עומד על כ-370 מיליון שקלים בשנה במונחי מחירי מדף. יש לסייג נתון זה מכיוון שלא ניתן להעריך את נפח השוק בשוק הקר (שם נמזג המשקה בכוסות).
- שוק הוודקה הוא השוק המוביל, הפעיל והתחרותי בשוק האלכוהול בישראל והוא מהווה מעל 50% מסך שוק זה במונחים כמותיים.
- ישראל היא המדינה מספר אחת בעולם בצריכה פר נפש של וודקה אבסולוט.