X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות
▪  ▪  ▪
שרקרק ירוק [צילום: מירב יונתן]

התחרות השישית לצילומי "חקלאות בנוף הישראלי" של קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, בשיתוף NRG מעריב, יוצאת לדרך. התחרות המסורתית נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיו המרהיב של הנוף הישראלי. גם השנה, לאחר שהחלה כתחרות לחקלאים בלבד, תהיה ההשתתפות פתוחה לכלל הציבור. צלמים מקצועיים וחובבים מוזמנים לשלוח צילומים מקוריים, אומנותיים ומיוחדים, של החקלאות, הטבע והנוף הישראלים ולזכות בפרסים.
תחרות צילומי החקלאות של קנט החלה לפני שש שנים כתחרות לחקלאים שהוזמנו לשלוח תמונות מחיי היום יום של פועלם. לאור ההיענות הגדולה, בקנט החליטו לפני שנה לפתוח את התחרות לכלל הציבור. זאת בכדי להעלות על נס את תרומת החקלאות, הנחשבת לאחד הענפים המתקדמים והמתפתחים ביותר, ואת תרומת החקלאים עצמם, לפיתוחה ושגשוגה של המדינה. לדברי דוד גינזבורג, מנכ"ל חברת הביטוח קנט בתקופה האחרונה, סוקר ענף החקלאות לא מעט, בעיקר בהקשר של משברים כגון מצוקות המים, העובדים הזרים, אסונות ונזקי הטבע. "הציבור הישראלי, לא מכיר מספיק את האספקטים החיוביים של החקלאות והחקלאי הישראלי. התחרות, נועדה לחשוף בפני הציבור את יופייה של החקלאות ואת ייחודו של הנוף הישראלי בהם התברכנו ובהם אנו גאים כל-כך".
מתוך מאות התצלומים שנשלחו לתחרות בשנה שעברה, עלו 20 לשלב הגמר. בתום שלב השיפוט, בו נטלו חלק ציבור הגולשים וציבור החקלאים בישראל, הגיעה למקום הראשון התמונה "שרקרק ירוק" שצולמה על-ידי יהונתן מירב ממושב שילת, צפר במרכז הצפרות של החברה להגנת הטבע וצלם חובב בזמנו החופשי. "בשנים האחרונות השרקרקים גורמים נזק לכוורות. לאחרונה התחלנו בפרויקטים שונים של לכידת השרקרקים והסעתם צפונה מהשטחים החקלאיים, על-מנת שימשיכו בנדידה", אומר מירב על נסיבות צילום התמונה הזוכה.
למקום השני הגיעה התמונה "יחד נתגבר" של אסף סולומון מראש פינה, חובב צילום וטיסה. התמונה צולמה בעיצומו של קטיף הכותנה בשטחי קיבוץ חולתה כשהמטרה הייתה להספיק לקטוף את כל הכותנה לפני בוא הגשמים.
התמונה שהגיעה למקום השלישי, היא "חיוואי פצוע בשדה" של מאשקה ליטבק, חקלאית, חברת קיבוץ נגבה. הציפור שצולמה בשדות הקיבוץ נאספה על-ידי החברים והועברה לווטרינר שניתח וקיבע את רגליה.
אז איך משתתפים?
התחרות פתוחה לכלל הציבור ומיועדת לצילומים מקוריים בלבד של חקלאות, טבע ונוף ישראלים. את הצילומים, בצירוף מספר מילים אודות נסיבות הצילום, אמצעי התקשרות וכתובת, יש לשלוח עד לתאריך 21.1.10 ל"גלריה החקלאית" בכתובת האימייל: gallery@kanat.co.il בפורמט jpg ובאיכות גבוהה (300dpi).
התחרות עצמה נחלקת לשני שלבים. בשלב הראשון צוות שופטים מקצועי יבחר את 20 התמונות המוצלחות ביותר ואלו יעלו לבחירת הגולשים באתר קנט www.kanat.co.il ובפורטן NRG. התמונות הזוכות יזכו בפרסים יקרי ערך: מקום הראשון - טלוויזיה Lcd. מקום שני - מצלמה דיגיטלית ומקום השלישי- נגן MP 4.
פרטים נוספים על התחרות, דרכי ההשתתפות ותקנון מבצע ההגרלות ניתן למצוא באתר קנט www.kanat.co.il.
אודות קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות
חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם 14 ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ-17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.

תאריך:  16/12/2009   |   עודכן:  16/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il