X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דפי זהב
▪  ▪  ▪

דפי זהב עולה בקמפיין שילוט חוצות שיהווה המשך לקמפיין היצירתי והמקורי, עטור הפרסים שהעלתה במהלך 2009. בקמפיין יוצג לראשונה שלט מוביל מתוך תחרות 'ההברקה' שערכה החברה בקמפיין האינטרנט האחרון.
הקמפיין, בעלות של 500,000 שקלים באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, עולה בימים אלו בשלטי החוצות ברחבי הארץ. לראשונה, תציג החברה לצד השלטים היצירתיים החדשים שעוצבו על-ידי משרד הפרסום, שלט נוסף אשר עוצב על-ידי טלי בנימיני, גולשת באתר www.d.co.il, במסגרת קמפיין 'ההברקה' שהתקיים בחודש יוני השנה.
במסגרת קמפיין ההברקה, יצרו הגולשים מדמיונם החופשי כ-20,000 שלטי חוצות לקידום הסיווגים של דפי זהב. השלט הנבחר שעולה במסגרת קמפיין שילוט החוצות הנוכחי הוא "ניקוי חלונות".
לאחר עבודת סינון מקיפה במספר ועדות, נבחרו שלוש עבודות אשר זכו במקומות הראשונים. הגולשים יוצרי 'ההברקות', קיבלו מדפי זהב קונסולת WII, ובמקביל הבטיחה החברה כי תעלה שלט חוצות מוביל מקרב המקומות הראשונים. כאמור, שלטה של טלי בנימיני אשר עיצבה שלט "ניקוי חלונות" נבחר להשתתף בקמפיין הנוכחי.
זאב גרובר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, אמר כי "דפי זהב מקפידה לשמור על יצירתיות ומקוריות בקמפיינים הפרסומיים שלה וראייה לכך היא מספר הפרסים שזכינו בהם בשנים האחרונות. בקמפיין הנוכחי החלטנו לתת גם במה ליצירתיות הגולשים שתרמו מעצמם ושלחו כעשרים אלף הצעות ורעיונות לקידום הסיווגים של דפי זהב".
שלטים נוספים מתוך עשרות אלפי היצירות שהועלו על-ידי הגולשים לאתר הפעילות ניתן יהיה לראות בתערוכה שתתקיים בתיאטרון היהלום ברמת גן החל מה-6 בינואר, 2010, בה יוצגו מיטב יצירות הגולשים. התערוכה תיפתח בקוקטייל חגיגי ותציג במהלך כל חודש ינואר את ההברקות היצירתיות ביותר שנבחרו על-ידי צוות שופטים בכיר.
קמפיין שילוט החוצות החדשני של דפי זהב זכה לאחרונה בשתי מדליות זהב, והוכתר כקמפיין שילוט החוצות החדשני ביותר באירופה על גבי שלטי חוצות סטנדרטים. הקמפיין עשה שימוש ייחודי בשלטי החוצות, תוך שבירת כל הכללים הנהוגים במדיה. כל שלט זכה להפקה מושקעת ביותר, שיצרה בולטות חריגה.
קרדיטים: מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: צור גולן, מנהל קריאטיב: יריב טוויג, ארט: שירלי בכר, אסף קובו, גיל אביים וכרמל כמאל אבוזלף, קופי: אייל פדן, ליאור שהם ושרון רפאל, מנהל לקוחות: אדם אבנון, סופרוויזרית: שירן חן ברזני, תקציבאית: אסתי סמילג.

תאריך:  16/12/2009   |   עודכן:  16/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il