בימים אלו נבחרה אשת העסקים והדוגמנית שלי גפני כפרזנטורית של רשת האופנה גולברי, גפני תייצג את הרשת בקמפיין קיץ 2010, זו העונה החמישית, תמורת 50,000 דולר.
קמפיין קיץ 2010 של גולברי הפרסום יעלה במהלך פברואר, באמצעות משרד הפרסום thinkdesign ועלותו נאמדת ב-2.5 מיליון שקלים. הקמפיין יכלול מסע פרסום רחב בטלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית, באינטרנט, במגזינים מובילים, הפקות אופנה, שלטי חוצות ועוד.
לדברי משה גולברי: "שלי גפני היא חלק בלתי נפרד מהצלחת המותג. הבחירה החוזרת בגפני פעם אחר פעם, נעשתה לאחר בדיקות שוק, קבוצות מיקוד ומחקרים שערכה הרשת בקרב קהלי היעד. המחקרים והסקרים מראים, כי גפני והמותג עולים בקנה אחד, מה שגורם ללקוחה להזדהות עם גפני ולהתחבר יותר אל המותג".
מוסיף גולברי: "גפני מייצגת עבור קהל הלקוחות שלנו את המודל לאישה העדכנית האופנתית ומהווה כמודל לחיקוי. הערכים המוספים של גפני כאישה נתפסים בהיותה יפה וזוהרת, אשת עסקים מצליחה, אשת משפחה מסורה, כריזמטית, אופנתית ונקייה מכל רבב, כאשר ערכים אלו תואמים את ערכי המותג".
גפני, הפרזנטורית של רשת האופנה גולברי זו העונה החמישית, בת 39, מתאפיינת במראה קלאסי אירופאי. שלי, אחת הנשים היפות בארצנו, נשואה ואמא לשלושה ילדים, היא אשת עסקים מצליחה שבבעלותה חברת האיפור מאדינה מילאנו.
רשת האופנה GOLBARY בבעלות האחים גולברי מונה 43 חנויות ברחבי הארץ, הרשת נמצאת כיום במגמת צמיחה ומתעדת לפתוח עוד שישה סניפים חדשים.