רשת האופנה twentyfourseven, יצאה בחודש האחרון בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מותג האופנועים סאן יאנג, במסגרתו העניקה הרשת לגולשות סיכוי יחיד במינו לזכות בקטנוע FASIHON MIO אשר עוצב עבור לקוחות החנות ובהשראת קולקציית החורף שלה.
במסגרת הקמפיין אשר נוצר על-ידי חברת התוכן THE BOX, הגולשות התבקשו להצטלם לבושות בפריטי אופנת TWENTYFOURSEVEN ולשלוח את התמונה למספר מקוצר. התמונה הופיעה באתר החברה ובדף ה-FANS בפייסבוק, משם שיתפו הבנות את חבריהן בתמונה והזמינו אותם להצביע עבורן באמצעות כפתור ה-like. הגולשת שתצבור את מירב ההצבעות תזכה בקטנוע TFS FASHION MIO.
בתום חודש פעילות של המותג TWENTYFOURSEVEN מדווחת החברה על הצלחה חסרת תקדים לקמפיין באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ-55 אלף גולשים שהשתתפו ועל אלפי גולשות שהעלו את תמונותיהן בבגדי המותג לרשת, במטרה להשתתף בהגרלה, וכתוצאה מכך יצרו באז אמיתי ברשת ודיון סביב הלבוש של המותג.
אריה שיבר, מנהל המותג של TWENTYFOURSEVEN מסר כי: "אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים בפייסבוק. השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין הנכון יוצר אהדה בקרב הבנות למוצר ולפעילות. היום זה ברור שעולם הפרסום הולך לקהילות ואין ספק שבשנתיים האחרונות קהילת Twentyfourseven גדלה בצורה מטאורית שאין לה מקבילה בעולם האופנה הישראלי".
המותג Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש. כיום יש בארץ כ-21 סניפים של המותג.