X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נכס & אינטלקט
▪  ▪  ▪
גיא קלנר [צילום: ינאי יחיאל]

החברות נכס & אינטלקט החלו לגייס חסויות ליום הסטודנט הקרוב. הפנייה נעשית לקהל המפרסמים, המעוניין לגעת בציבור הסטודנטים באופן פיזי ובחיבור מקסימלי, באירועי יום הסטודנט המהווים פלטפורמה ייחודית וחד-פעמית בעולם זה.
קמפיין גיוס החסויות נעשה באמצעות דיוור מקיף לכלל המפרסמים. הדיוור מזמין אותם לקחת חלק בהפקות ענק ולהגיע פנים אל פנים לקהל היעד במקום ב"ספר הפנים",הפייסבוק. מעבר לכך, מערך השיווק של נכס & אינטלקט עורך פגישות עם מנהלי השיווק הרלוונטיים.
צפי החסויות עומד על סך 12 מיליון שקלים, כאשר קהל עצום של 245,000 אלף סטודנטים וצעירים צפוי להגיע לימי הסטודנט הגדולים, שיהוו פלטפורמה לפעילויות קידום מכירות ותדמית עבור המותגים החזקים בשוק.
כמו בשנים עברו, גם השנה מתנהלים מאבקים על הבכורה בתחום המשקאות, משקאות האנרגיה וחברות הטבק והסלולר, המגלות עניין ומתחרות ביניהן על כניסה לקמפוסים הגדולים עם דגש על אוניברסיטת תל אביב. בין נותני החסות השונים, שכבר הבטיחו את מקומם: XL, דיונון, איסתא, וחברות לאמצעי מניעה.
נותני החסות השונים באים לידי ביטוי בתוכן ייחודי באירוע, המחבר בין קהל הסטודנטים לערכי המותגים, למשל: לוחות מודעות בקמפוסים, ניוזלטר, אתרי האגודות, דיוור ישיר לבתי הסטודנטים וכן ביטוי במדיות ארציות, הכוללות: טלוויזיה, אינטרנט, מגזינים ורדיו. כמו-כן, יקיימו הספונסרים פעילות BTL. בין המתחמים בימי הסטודנט השונים: במות אומנים, מתחמים אלקטרונים, רחבת סלסה, באנג'י, הקרנות סרטים, סטנד אפ, פעילויות ספורט, יריד אומנים ודוכנים של עמותות חברתיות.
מנכ"ל נכס, גיא קלנר, מוסיף: "השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו השונים להיכנס לימי הסטודנט הגדולים על-פי פריסה ממוקדת, הנכונה ללקוח על-מנת למקסם את הזהות בין המותג לקהל. אנו מאמינים כי בעקבות יציאתו של המשק מהמיתון, צפי החסויות יגדל מאחר שאירועים אלו מהווים פלטפורמה ייחודית וחסרת תחרות בכל הקשור ליכולת להגיע לקהלים צעירים ומפולחים באופן ישיר ומקצועי".

תאריך:  23/12/2009   |   עודכן:  23/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il